Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoelang na miskraam ongesteld.

• Pebbles mv 2 boys

Vorige keer was ik na 5 weken ongesteld. Nu is het vandaag 4 weken geleden. Nog geen spoortje te zien (doe nog weleens de tampon test zodat de ongi mij niet overvalt). Ik hoop natuurlijk dat het de komenden 9 maanden wegblijft en anders pas in het nieuwe jaar weer komt want de komende week gaan we met de familie weg.

Hoelang duurde het bij jullie?

• Lana

Bij was het toch nog vrij regelmatig na een dag of 31 denk ik.

• pop

Ook ik was na mijn gewone periode weer ongesteld, op de dag af 26 dagen. Maar ik ken ook verhalen van vrouwen die pas na 6 of 8 weken weer ongesteld werden. Afwachten maar joh… Help je hopen dat het wegblijft!

• kellebel

Hoihoi,

Bij mij duurde het de 1e keer precies 6 weken en de 2e keer ben ik na 5,5 week ongi geworden..

Ps. wat is de tampontest :D

• Deb en ukkie

tampon inbrengen en kijken of er bloed aan zit.Dan weet je iets eerder of je ongi er aan komt.:D

• kellebel

handige tip!

Hebben jullie ook net naar babyboom gekeken??

Wie heeft er een tip voor mij om van het om de dag klussen af te komen deze maand :D Ik zie er nu al tegenop,ik vind het helemaal niet zo leuk nu het moet.

xx

• Pebbles mv 2 boys

Probeer gewoon de sex leuk te houden. Lees een (erotisch) verhaaltje op internet, ga eerst samen in bad, versier je bed. Hou het gewoon leuk. Bij mijn vorige zwangerschap deden we het ook alleen maar voor de zwangerschap. Zolang je daar mee kan leven is het prima, je moet er wel een goed gevoel bij blijven houden. Klus ze :))

En ik heb net babyboom gekeken. Jammer dat het voorbij is. Vond het wel emotioneel om Correty te zien huilen bij het filmpje over haar miskraam. Zo herkenbaar dat je daar ligt en dat slechte nieuws hoort.

• Vanes

Ik werd na 3 wk weer ongesteld en daarna weer een normale cyclus.

Heb net ook babyboom gekeken en zoals elke week springen de tranen weer in m'n ogen! Jammer dat het afgelopen is!

Ben je heel regelmatig ongesteld want dan hoef je alleen in je vruchtbare periode om de dag te klussen… Ik weet wat het is, om niet een kans voorbij te laten gaan doe je het toch om de dag! Wat bij ons helpt is lekker vroeg naar bed en dan samen film kijken of heerlijk samen douchen!

Wij hebben het al een week niet gedaan… volgens mij was m'n vruchtbare periode ervoor. We zullen zien!

Hebben jullie dat ook, dat je toch met alles rekening houdt, want misschien is het wel zover? Heb vanmorgen de huisarts wel 3x gevraagd of die medicijnen die ik meekreeg echt geen kwaad konden voor een eventuele zwangerschap!

• pop

Tijdje geleden heb ik deze vraag ook gesteld hier. De beste tip die ik kreeg was om ook voor en na je vruchtbare periode het initiatief te nemen. Zo gaat de druk er een beetje van af dat je perse moet in die periode en houd je het echt leuker. Bij mij werkt het in ieder geval!

• PC

Mijn cyclus is nogal onregelmatig. Ik verlies nu de laatste restjes van mijn miskraam en daarna weet ik het niet meer. Het kan 4 weken duren maar ook wel ½jaar. In januari moet ik nog 1 keertje naar de gynaecoloog. Ik zit er over te denken om het nog een keertje mbv hormonen te proberen als dat kan/mag.

Niet echt een antwoord op je vraag. Sorry…..

Het zou idd geweldig zijn als het 9 maanden weg blijft. Ik gun het jullie.

Dat zou een mooi kerstcadeautje zijn.

Liefs Petra