Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Had mijn kerst anders voorgesteld.

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

We zijn deze week met de hele schoonfamilie een week weg. Ik had me al voorgesteld dat ik mooi met mijn dikke buik aan de kerst tafel zou zitten. Helaas is het anders. Het ziet er zelfs naar uit dat ik mijn 1e ongi na de miskraam met kerst ga krijgen. Heb iets te vele tekenen dat het er aan komt. Klote maar ja we gaan voor een vruchtbaar 2008.

Gr. Daan

• @lie

Dat gevoel van kerst met buik kan ik helemaal met je delen. Gelukkig heb ik me kunnen verschuilen achter mijn werk zodat ik een deel van de ‘feest’ pret over kan slaan. Volgend jaar maar weer en dan graag wel met buik of baby….

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Oh meis toch wat moet dit naar voor jullie zijn :(

Ik hoop dat jullie gauw een pos. test hebben en dat je na 9maanden een gezonde mooie kindje op de wereld mogen zetten.

• Frommel

Ik ook baal er steeds meer van

heb afgelopen week weer familie gezien die gewoon zeggen dat ik nog maar een klein buikje heb,GVD waarschijnlijk te veel gegeten zeg ik dan, heb gewoon geen zin meer om alles uit te leggen.

Maar er is hoop, moet eind deze week ongi worden, ik hoop van niet.

Liefs

• kellebel

Ook ik had me deze kerst heel anders voorgesteld.. Of ik was nu de trotse moeder van een lief klein babietje deze kerst of ik had zo ongeveer 16 weken zwanger moeten zijn. Allebei de senario's zijn niet uitgekomen, dus zijn we samen romantisch naar Parijs gevlucht om de verplichte familiebezoekjes te ontlopen en om alles proberen te vergeten.. We hebben een leuke tijd gehad in Parijs..

Maar toen we gisteravond weer op schiphol landen was het eerste wat in me opkwam, oh shit ik ben het helemaal nog niet vergeten.. Hoe naïef kan je zijn hè!

Ik voel me nog steeds @!#$ en ben nog steeds niet zwanger, ook heb ik de uitslagen van de onderzoeken niet binnen :(

Meiden, ik vind het erg fijn om met jullie ervaringen te delen!

• Pebbles mv 2 boys

Fijn dat je het leuk hebt gehad maar jammer dat je aankomst meteen je weer terugbracht naar de realiteit.

Ben ook blij dat dit prikbord wat actiever is en dat ik mijn ei kwijt kan en met jullie kan praten.

• Vanes

Gooi het er maar lekker uit hoor!! We zitten allemaal in een soort gelijk schuitje dus klaag/huil en treur maar ‘lekker’!

xxx

• saskia

Ik heb precies hetzelfde meid! Ook de kerstdagen ontvlucht, wij zijn net terug van een weekje Cyprus, maar mijn gedachten blijven bij een niet zwangere buik hebben……..