Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog niet ongesteld maar ook niet zwanger??!!

• Vanes

Wat een K*T kerst! Had 1ste kerstdag ongesteld moeten worden, jippie dacht ik al bij mezelf ‘het zal toch niet?’. Heb meteen een test gedaan en vanmorgen weer maar hoe ik dat staafje ook bekijk er staat echt maar 1 streepje op! Ik ben nooit overtijd dus snap er helemaal niks van. Heb af en toe buikpijn en pijnlijke borsten maar dat kan alle kanten op! Morgen maar weer een test halen, zou het kunnen zijn dat ik te snel getest heb?

Die onzekerheid word ik helemaal gek van: laat me of ongesteld worden of zwanger zijn (dat natuurlijk het liefste) maar dit wachten.. jakkie!

Hoe is iedereen z'n kerst geweest?

• Lana

Het zou kunnen hoor dat je te vroeg getest hebt , heb je toevallig met predictor getest ?

• pop

Hoop voor je dat je te vroeg heb getest, vandaag weer proberen! Duim voor je!

• Vanes

Had de test (weer) in huis gehaald maar is niet uit de verpakking gekomen…. werd vanmiddag ongesteld. Heb toch ff gejankt! Probeer sterk te blijven en mezelf op te peppen met de woorden “heb geen haast, komt vanzelf etc etc” maar vanmiddag stortte ik toch even in. Gelukkig heb ik een hele lieve, begripvolle man!

Ga eerst over 2 wk op wintersport… 1 voordeel : kan dan wel apres-skieen! Tja, probeer maar een beetje positief te blijven…

• Pebbles mv 2 boys

Klote zeg. Wel goed dat je nog positief blijft. ZO heeft het toch nog een voordeel al heb die natuurlijk liever niet.

Ik heb met de kerstdagen wat bruine afscheiding verloren. Vandaag deed ik een tampon in en later bleek daar niets aan te zitten. Mijn lichaam is met me aan het sollen. Aan de ene kant groeit de hoop dat ik misschien zwanger kan zijn. (21 november was mijn miskraam dus dan ben ik nu een week overtijd) aan de andere kant mcoht ik zwanger zijn dan heb ik weer bruine afscheiding verloren, zou het dan nu wel goed gaan of krijg ik een derde miskraam. Ik wacht het maar af.

• pop

Jemig meis, ik leef met je mee. Een kleine troost; hoe klote het ook is, hier weten we wat je doormaakt en dat heeft mij wel een beetje geholpen. Heel veel sterkte en jank maar goed uit…

• Vanes

Wel al een test gedaan? Ben je al een x ongesteld geworden na je laatste MK? Het kan natuurlijk iets langer duren.. Hopen dat je zwanger bent!

Ik vertrouw m'n lichaam ook niet echt meer… ben 2 x zwanger geweest en toen wist ik het voordat de test positief was maar daarna heb ik het zeker ook een paar x gedacht.. en toch werd ik ongesteld! Denk dat we aankomende weken een beetje rustig aan moeten doen.. en proberen er niet teveel bij na te denken (wordt wel heel moeilijk). Een weekje wintersport zal ons goed doen!

Succes Pebbles!! En pop, het helpt mij inderdaad om het hier van me af te schrijven, hoef ik me niet zo groot te houden! Thanks!