Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Raar lichaam

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Mijn lichaam weet niet wat hij wil. Laatst wat bruin afscheiding verloren en daarna niets meer. De tampontest geeft niets aan. Waarom kan je lichaam zo tegen je werken en je zo onzeker laten voelen.

Het is nu 5,5 week geleden dat ik mijn miskraam heb gehad. Ik kan dus overtijd zijn en misschien wel 5,5 week zwanger. Ik test dit keer pas met 8/9 weken. Eerst eens kijken wat mijn lichaam doet.

Gr. Daan

• kellebel

heej daan,

Ik begrijp helaas maar al te goed hoe je je voelt :(

Heel veel sterkte!

xx

• Pebbles mv 2 boys

Dank je. Hoe is het met jou? Zie je op tegen de jaarwisseling? We hadden die beide vast heel anders in ons hoofd.

Ik merk wel dat de angst er nu echt in zit. Aan de ene kant denk ik ach die ongi komt nog wel. Aan de andere kant schiet er ook door mijn hoofd dat ik weleens zwanger kan zijn maar dat het dan toch weer niet goed gaat omdat ik wat bruien afscheiding heb en er wat bloed aan mijn tampon zat. Ik hoop zo dat ik 2008 positief kan beginnen.

• kellebel

ik zie op tegen alles wat komen gaat :( Ik heb toevallig net een stukje geschreven bij dat topic over kerst..

Ik hoop voor je dat je nieuwe jaar positief kan beginnen, maar houdt rekening met het ergste dan kan het alleen maar meevallen..

xx

• Roelie1

Frustrerend allemaal he!

Ik hoop voor je dat het weer raak is, en goed gaat!!

vreselijk al die kopzorgen!!!

Wij hebben donderdag een kloppend hartje gezien, stelt een beetje gerust.

Waar die bloedingen vandaan kwamen is een raadsel…

Maar de angst zit er goed in, ik durf gewoon niet blij te zijn, en verder te dromen.

Stel je voor…….

• Vanes

Wat moeilijk en frustrerend allemaal! Ik duim voor je Roelie! Het lijkt mij zo moeilijk om bloed te verliezen tijdens je zwangerschap, gelukkig heb je een hartje zien kloppen!!

Daan, ik heb afgelopen dagen zoveel getest omdat ik een paar dagen over tijd was dat ik bijna failliet ga aan het kopen van die testen ;-) Heb me dus ook voorgenomen een volgende keer pas te testen als ik minimaal een week over tijd ben! Vind het wel super knap van je dat je het volhoudt. Bereid je inderdaad op het ergste voor want je kan een beetje raar/anders ongesteld zijn na je MK. Succes!

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb vandaag getest. Met de aankomende feestdagen wil ik toch weten of ik een wijntje kan nemen. Er was een vaag tweede streppje te zien. We wachten maar verder af. Zoals het er nu uit ziet wordt het een mooi 2008. Maar in mijn achterhoofd hou ik alles open. Ik ga ook pas na de VK als ik een week of 12 ben mochten alles goed gaan.

• Vanes

Spannend hoor!!! Toch feliciteer ik je alvast… voorzichtig! Wordt het toch de jip en janneke champagne van de Hema!!! xx

• Roelie1

Ik hoop het voor je meid!!

Ik hoop dat het voor ons allen een heel goed 2008 wordt, zonder veel tranen!!