Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weg met de kerstspullen

• PC

Voor de kerstdagen wilde ik eigenlijk alles al opruimen. Het liefste smeet ik alles in de prulebak maar ja…. We hebben natuurlijk wel kinderen en die kunnen er niks aan doen dat ik me rot voel. De dag na kerst was ik helaas niet meer te stuiten. Ik heb alle rotzooi opgeruimd. Voor de kinderen heb ik de boom laten. Een deel van de spulletjes staat al in kisten te wachten op kerst 2008 maar het meeste heb ik weg gedaan. Voor mij geen vrolijke lichtjes meer en met oud en nieuw gaat deze dame ook niet naar buiten. Ik blijf binnen bij de kachel en de kinderen (lees babyfoon). Ik ben inmiddels 2 kilo lichter dan voor deze zwangerschap. Vandaag heb ik voor het eerst weer een spijkerbroek gedragen. Echt dikke mik dat die k*t knoop gewoon weer dicht gaat. Morgen doe ik eerst weer een jurkje aan. Het vloeien is nu ook gestopt maar mijn slijm heeft nog wel een beetje een apparte kleur. Ik snap gewoon niet hoe het nu weer heeft kunnen gebeuren.

Liefs Petra

• Pebbles mv 2 boys

Klote he. Je wilt helemaal niet blij zijn. Voor de kinderen ga je door en doe je vrolijk maar vanbinnen voelt het heel anders.

Heel veel sterkte.

• Vanes

Hoi Petra,

We hadden ons de kerst allemaal anders voor gesteld! Je houdt je groot voor je kind (kinderen) maar het liefste ga je in bed liggen met de deken over je hoofd. Afgelopen jaar is m'n schoonvader plotseling overleden dus die mis ik vooral rond deze dagen heel erg, dan nog ongesteld worden… jakkie!!

Deze week gaat bij mij de kerstboom ook weer de deur uit en de kerstkaarten liggen al bij het oud papier!!!!!

Nu morgen nog… als maar niet iedereen een vruchtbaar 2008 tegen me gaat roepen want ook al bedoelen ze het goed je wilt er even proberen niet aan te denken!

Neem morgen maar een flink glas champagne!!!!

x Vanes