Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger?

• marly

Hallo

Heb 2 dec een miskraam gehad. en die middag naar de verloskundige geweest, kreeg toen een echo en het vruchtje was inderdaad weg, het was van binnen ook alweer helemaal schoon, dus hoefde niet terug te komen om het schoon te laten maken. de verloskundige zei ook, dat ik over 2 weken mijn eisprong alweer had, en dat klopte ook op 14 dec had ik hem. dan duurt het 2 weken voor de kan testen en dat was de 28. en toen heb ik ook getest en die zei niet zwanger.

de volgende dag weer 1 dag gedaan, en die was ook negatief. en vandaag nog steeds niet ongesteld. ik snap het niet, wat was de laatste tijd altijd regelmatig ongesteld. nu weet ik niet als het te maken heeft dat ik een miskraam heb gehad? wie zou mijn antwoord kunnen geven, komt het door de miskraam of ben ik toc zwanger.????

gr

• shirley

Hoi Marly,

bij mij duurde het twee maanden voor ik weer ongesteld werd na mijn miskraam, volgens mij is het bij iedereen verschillend de een is meteen weer ongesteld en de ander na 5 weken.

ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent mischien kan je het beste even langs de verloskundige gaan om het na te laten kijken zij kan dan meteen zien of je zwanger bent

succes in ieder geval

groetjes shirley

• Vanes

Hoi Marly,

De eerste keer ongesteld worden na je MK kan heel anders zijn dan je ‘gewend’ bent. Het kan binnen 2 wk zijn maar ook pas na 2 mnd! Zou het nog een paar wk afwachten! Ik ben ook heel regelmatig ongesteld maar na m'n MK duurde het ook iets langer!

Hou er maar rekening mee dat het nog ff kan duren voordat je zwanger bent.. kan het alleen maar meevallen! Ben zelf 2 x binnen 1 mnd zwanger geraakt en nu is m'n MK alweer 3 mnd terug!!!!

Sterkte!

• PC

Na mijn eerste miskraam duurde het 5 jaar voordat ik voor de tweede keer zwanger raakte en ook dat werd een miskraam. Na mijn tweede miskraam raakte ik vrij snel zwanger en kregen wij een gehandicapte zoon. Daarna kreeg ik weer een miskraam gevolg door een dochtertje en een zoontje. Nu heb ik weer een miskraam gehad op 12 december. Ik weet dus nog niet hoe mijn cyclus deze keer gaat verlopen. Wel weet ik dat mijn slijm nog steeds een vreemde kleur heeft. Ik weet dus ook niet vanaf welk moment ik mijn eisprong weer kan verwachten omdat ik langer heb gevloeid dan 1 week.

Liefs PC

• Pebbles mv 2 boys

Na mijn 1e miskraam was ik na 5 weken weer ongesteld. Nu heb ik 21 november weer een miskraam gehad en ben nog niet ongi. Gisteren getest en er was een heel vaag streepje te zien. Ik wacht het maar af. Het kan ook zijn dat ik alsnog ongi ga worden.

Bij de meeste lees je wel dat het na een miskraam toch iets langer duurt voor ze onig worden. Maar ik hoop voor je dat 2008 goed begint.

• marly

bedankt voor jullie reactie.

maar dan heb ik nog wel een vraag.

ik had mijn eisprong wel 2 weken na mijn ongesteldheid.

dus het leek mij dat ik gewoon na 2 weken ongesteld zou worden

klopt dat of kan dat wel later?

gr marly

• pop

Ha marly,

Weet je helemaal zeker dat je toen je eisprong had? Je lijf is nu even niet zo betrouwbaar, tenminste in veel gevallen dan. Als je je eisprong hebt getest met een urinetest kan die niet goed werken vanwege de hormonen die nog in je lijf zitten. En als je afging op je eigen lijf, moet je er helaas wel rekening mee houden dat het je kan 'foppen". Ik help je hopen dat je weldegelijk zwanger bent, maar wees nog even voorzichtig!

• maresno

Ik heb op 3 december te horen gekregen van de verloskundige dat wij ook geen vruchtje in het vruchtzakje hadden…. Groot verdriet en nog steeds denk ik er elke dag aan.

bij mij is er ook nog steeds geen ongesteldheid gekomen en ik zit er elke dag op te wachten. Wel heb je het gevoel dat het eraan komt want heb pijn in mijn borsten en wat meer afscheiding, maar nog stees niets…

Hoop voor jou dat je zwanger het nieuwe jaar in kan gaan! En het is en blijft altijd spannend deze tijden!

Veel sterkte!

• Vanes

Na je eisprong duurt het inderdaad 2 wk voordat je weer ongesteld wordt maar dan zou je test nu ook positief moeten zijn… Weet je inderdaad zeker dat je je eisprong had?

Na een MK is je lichaam behoorlijk de ‘kluts’ kwijt en niet echt te vertrouwen (is mijn ervaring)! Rustig aan en sterkte!

• marly

ik weet wat je voelt, ik denk er ook nog elk dag aan. en ik wacht ook op de ongesteldheid. maar het komt maar niet, heb vanmorgen weer een test gedaan en die was weer negsatief, dus ik ben niet zwanger helaas.

maar gewoon blijven proberen. we kunnen gelukkig wel zwanger worden.

veel sterkte

gr marly