Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn uiteinde

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb vandaag weer getest en wederom 2 strepen. Dit keer een kruidvat test.

Blijkbaar ben ik zwanger. Ongelovelijk gelijk na mijn miskraam. Ik wil het ook echt niet geloven. Het kan gewoon niet. Ik heb me de afgelopen weken niet echt lekker gevoelt dus gezellig is het niet geweest in bed. Blijkbaar heeeft een van de weinige keren effect gehad.

Ik hou het dit keer voor iedereen in mijn omgeving geheim. De komende weken ga ik het negeren. Eerst de maand januari maar eens doorkomen en dan zien we wel verder. Pas begin februari ga ik eens een VK bellen, eerst maar eens kijken of het dit keer blijft zitten.

• Vanes

Gefeliciteerd!!! Goed begin voor het nieuwe jaar! xx

• Pebbles mv 2 boys

Wederom heb ik bloedverlies. Ik heb nog even gedacht dat ik dan gewoon ongi wordt alleen later door mijn miskraam. Maar ja dan zie ik een test op de kast liggen met twee strepen en dan denk ik, nee helaas Daan je bent zwanger en het gaat wederom mis. Het is dus weer afwachten.

Had zo gehoopt rond eind augustus dan eindelijk ons derde wonder in mijn armen te mogen hebben, maar het mag niet zo zijn. Dat het nu maar snel doorzet.

• Vanes

Hoi Pebbles,

Hoe lang is het terug dat je je MK hebt gehad? Kan het zijn dat er nog wat hormonen aanwezig zijn? Had namelijk na m'n miskraam ook een positieve test (wel pas na een uur ofzo..) maar werd een dag later ongesteld.

Wat een tegenvaller he??!!!

• kellebel

heej daan,

Jemig zeg wat vind ik dit erg voor je!

Het kan alleen nu nog wel een paar kanten op he!

Of je hebt het hormoon nog in je lichaam zitten en vandaar de positieve test.

Het kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn geweest..

Of je hebt inderdaad weer een miskraam en ik snap dat je hier erg bang voor bent maar ik kan het niet geloven!

Ik duim voor je!

xx

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb na het verliezen van het vruchtje ook getest en er was toen een heel vaag streepje. Eigenlijk niet te zien. De test die ik nu heb gedaan gaf duidelijk een dikke streep aan. Ik heb liever dat de test niet klopt en ik gewoon ongesteld ga worden dan nog een keer een miskraam.

Ik hou jullie op de hoogte.

• Roelie1

He shit meid! Vreselijk zeg……

• pop

Hoe moeilijk ik het ook vind om te lezen dat iemand wel weer zwanger is, ik wens je alle geluk van de wereld.

• marly

gefeliciteerd, echt super.

hoeveel dagen was je overtijd toern je teste?

gr marly

• Pebbles mv 2 boys

anderhalve week. Al denk ik dat ik nu pas 4 weken zwanger ben i.p.v. bijna 6. En mocht het straks anders blijken dan heb ik 2 weken kado.