Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heel rot nieuws gisteren

• Ingrid

Hallo meiden,

Wat een mooi 2008 had moeten worden begon gisteren met een rot eind van 2007.

Gisteren was ik precies 6 weken zwanger en smorgen had ik een beetje bloed verloren.

Dikke tranen dus. Gelijk naar mijn v.k. gebeld (die had ik ook bij de bevalling van mijn dochtertje) en ik mocht gelijk naar het ziekenhuis voor een echo.

Ik was zo bang. en ja hoor na de echo bleek dat er niks ''meer" was. Nog meer tranen.t is nu de 3e keer dat ik een miskraam heb gehad en ben behoorlijk stuk.

Echter wat me zo bang maakte is dat alles wel aaangaf dat ik zwanger was, maar dat ze op de echo niks konden zien.

Eierstoken waren schoon er zat alleen vocht in de baarmoeder. De gyn. was niet echt spraakzaam dus ik moest alles ook nog eens extra vragen. Het enige wat ie zei was dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was want dan had ik moeten blijven. Maar waar de vrucht wel was wist ie niet?! Misschien nog vroeger in de zwangerschap dan ik dacht? Dat kan haast niet want ik heb alles goed bij gehouden. Hij had wel een vlekje gezien naast mijn baarmoeder en eierstokken maar daarging ie niet verder op in.

Ik moest maar even bloed gaan prikken om te kijken hoe hoog de waardes waren en woensdagmorgen weer om te kijken of ze zakken of stijgen. En dan smiddag bij hem terug komen. Fijne jaarwisseling mevrouw en dat was het. Wat nou fijne jaarwissling mijn wereld storte in en hij ging weg.

Nou woensdag weer terug komen en ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren?

Heeft iemand van jullie een idee want ik er nog bang voor ook.

Sorry dat ik jullie lastig val maar ik voel me zo vreselijk rot.

in ieder geval wens ik jullie een beter nieuw jaar.

Liefs ingrid

• Vanes

Hoi Ingrid,

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor… we begrijpen allemaal hoe je je voelt! Heb geen idee hoe dit kan. Wel een beetje raar van die Gyno. Hopelijk is ie woensdag wat spraakzamer en anders gewoon doorvragen hoor! Misschien aan een assistent?

Je 3de MK? Jeetje meid het zit je niet mee! Sterkte en rustig aan!

Liefs Vanes

• Pebbles mv 2 boys

Wat een klote einde van 2007. En wat jammer dat die Gyn je niet goed heeft geholpen. Hopen dat het woensdag beter gaat en je dan meer te weten komt.