hallo iesereen ,
ik heb eebn vraagje , ik heb vandaag een miskraam gehad .
was rond de tien weken zwanger en al tien weken elke dag ziek van de pijn .
niet de gewonen klachten maar gewricht pijn , heel erg veel !
mijn knieen , polsen , handen , voeten , nek , alles is al tien weken stijf en pijnlijk.
kon soms mijn bed niet uitkomen van de pijn . ik weet niet of het bij een zwangerschap hoort , heb al twee kids van vier en zeven maar heb dit nog niet eerder meegemaakt dat ik zoveel pijn had.
nu met de miskraam vraag ik mij af , kan het zijn dat mijn lichaam het gewoon niet aan kon , of dat er teveel energie naar de pijn van de gewrichten ging waardoor het kindje niet genoeg kon groeien .
jullie snappen , ben het helemaal kwijt en weeet het even niet meer .
ben nog niet naar het ziekenhuis gegaan , heb besloten af tw wachten tot woensdag dan staat er een echo en een afspraak bij de gyn gepland , ik ga die gewoon door laten gaan , kunnenze gelijk kijken of alles goed schoon is.
ik hoop datr er iemand is die mijn enorme gewricht pijn herkent en weet hoe ik er mee om moet gaan , ik weet natuurlik niet of het bij de zwangerschap hoort maar misschien weten vrouwen met bv reuma hoe dat te combineren is met een zwangerschap,
onze kinderwens is enorm , hebben al twee kids en willen heel graag uitbreiding, maar liever natuuurlijk niet wat eindigt op een miskraam dus als ik dat kan voorkomen door de pijn onder controle te houden hoor ik dat graag .
hoop snel iets te horen
groetjes