Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam?

• wen

nogmaals hallo ,

ik heb net een berichtje geplaats over gewrichtpijn.

ik zit nu een beetje te lezen en lees dat er vrouwen zijn met bleodingen die toch nog zwanger zijn .

nu mijn vraag , hie was het bloed verlies bij jullie ?

bij mij begon het vanochtend met waterig bloed , daarna enornme krampen , drie flinkestolsels en nu weer gewoon waterig bloed verlies.

is de kans aan wezig dat ik mijn kindje nig heb ?

begrijp ik het goed dat ander vrouwen dit hebben meegemaakt ?7is er nog hoop ?

hoor graag jullie rvaringen

berdankt

• marly

hoi hoi

ik had een week van te voren een bloeding ook waterig, dat heb ik 2 dagen gehad, ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat komt vaker voor.

dus ik maakte me geen zorgen, dat waterige bloed heeft 2 dagen geduurd en toen was het over.

maar een week later kreeg ik hevige bloedingen en dat stopte niet, een afspraak gemaakt bij de verloskundige, maar het vruchtje was weg, ik was niet meer zwanger.

ik hoop voor jou dat het geen mk is.

ik zal voor je duimen.

gr marly

• Irene mv 1

Zoals je dit beschrijft is het bijna zeker toch een miskraam. Vooral omdat je meldt dat je hevige krampen erbij hebt, met stolsels, dat duidt op een miskraam.

Hoever was je in je zwangerschap? Als je blijft vloeien moet je even langs de vk want dan kan het zijn dat nog niet alles weg is.

Sterkte…..

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Als ik dit zo lees heb je een miskraam gehad meis :(:(:(:(:(:(

Heel veel sterkte ermee

• pop

Ook ik vrees het ergste als ik dit zo lees, meid. Ga zsm langs de dokter. Veel sterkte.

• kellebel

Ook ik denk na het lezen van je verhaal dat je toch echt een miskraam gekregen hebt :(

Nou meis heel veel sterkte, houd je ons op de hoogte?

x