Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het blijft rommelen

• PC

Hoi,

Bijna een week geleden ben ik gestopt met bloeden. Sinds gisteren heb ik weer buikpijn en verlies ik weer bruin/roze slijm. Het lijkt niet op een gewone menstruatie. Volgens de arts zijn de hormonen nog op hol en is het normaal dat het allemaal wat blijft rommelen. Ik heb hier nog nooit iets over gelezen van iemand anders op deze site en maak me best wel ongerust. Hoe is dat bij jullie? Rommelen jullie ook nog zelf nadat het bloeden eigenlijk al was gestopt?

Liefs PC

• pop

Ik wil je niet ongerust maken, maar volgens mij is het niet helemaal volgens het boekje zoals het bij jou gaat. Voor zover ik weet stoppen je bloedingen langzaam nadat je het vruchtje bent verloren. Weer opnieuw bloeden zou kunnen betekenen dat nog niet alles uit je lichaam is gekomen. Weet je zeker dat je alles kwijt bent geraakt bij de vorige bloedingen? Zolang het bij slijm blijft zou ik me niet al te druk maken, maar als het overgaat in bloedingen zou ik toch weer even bellen. Bel anders met je verlosk?

Sterkte!

• saskia

Volgens mij is het niet zo raar hoor! Bij mij heeft het ook wel even aangerommeld. Ik dacht af en toe dat het bloeden/slijm helemaal voorbij was, maar dan kwam er weer een beetje. Ook als ik in bad geweest was kwam er weer wat uit. Denk dat de baarmoeder nog niet helemaal schoon is. Het kan wel 4-6 weken duren!

Groetjes Saskia

• loona

hoi,

Ben als t goed is zwanger, alhoewel weet t eigenlijk niet meer!

Toen menstruatie bijna een week uitbleef ben ik toch maar gaan testen, vanwege mijn bevallling eind aug. dacht ik komt misschien later vanwege de stop van borstvoeding. Met mijn eerste kindje zijn we 3,5 jaar bezig geweest.

We waren wat lax we hadden zoiets van als we spontaan zwanger worden is t mooi meegenomen, de 1e 2 maanden hebben we condoom gebruikt vanwege mijn keizersnede, maar de 3e maand overleed onze hond en hadden we zoiets van scheit hoor als t zo is dan moet t zo wezen we hebben er toen verdorie zo lang over gedaan en dan zal t nou naar 1x sex zo zijn!!

En…… ja!!! Maar met 5,5week begon het bruine bloedverlies en is nu al ruim een week aan de gang het is ongeveer een maandverbandje per dag en soms ook maar een inlegkruisje. Heb 2x met afvegen helder rood bloed gehad, maar dit was vrij minimaal. Nu ben ik t zo zat, ben ik nu zwanger of niet!! De verloskundige zei afwachten tot week 8 is het dan nog kun je naar ziekenhuis doorverwezen worden.

Maar heb t ziekenhuis al zelf gebeld ben die onzekerheid spuugzat, heb gewoon gezegd dat ik 8 wk ben, maar als t goed is pas 7! Verdorie je bent tegenwoordig gewoon een nummer!!! Heb t trouwens met mijn bevalling ook gemerkt!!!!

Ze lieten mij na 16 dg pas bevallen, na 24 uur weeen hebben ze alsnog keizersnede gedaan! Dus morgen weer terugbellen om een echo te laten maken. Vind t toch wel beetje eng! heb nog een test gedaan gister en dat was nog steeds een dikke streep, en gister ben ik ook misselijk geweest. Dus ben benieuwd!

Waarschijnlijk ga ik alleen met mijn baby van 4 mnd naar de echo, mijn man moet de hele week werken, is dit wel verstandig?

gr Loona 06

• saskia

Ik weet niet of dit verstandig is! Als het goed nieuws is maakt het niets uit natuurlijk, maar als het slecht nieuws is…….

Kan er niemand anders mee?

Sterkte!

• Roelie1

Hoi,

ja je moet inderdaad op je strepen staan om iets bereiken in het ziekenhuis.

Vooral als je zo onzeker en angstig bent, gewoon doordrammen!!

Succes!