Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

positieve zwangerschap test na bloedverlies

• wen

hallo,

ik heb eer gister veel bloed verloren met drie stolsels , nu nog verlies ik af en toe wat bloed.

net een zwangerschap test gedaan om eens te kijken hoe of wat en gelijk binnen drie sec duidelijk zwanger .

iemand hier een verklaring voor , ben ik nou gewoon nog zwanger.

eens even denken , wat is er gebeurt .

sochtens wakker geworden met bloed , toilet geggaan en idd bloed , ook flinke stolsels , enirme krampen , nu nog wat bloed verlies maar niet zo veel , in totaal zijn er drie flinke stolsels uit gekomen .

heb nog steeds flinke gevoelige borsten , voel me nog steeds erg moe , krijg in tegenstelling tot de vorige weken ineens veel pukkeltjes .

je hoort hier en daar wel eens van twee bevruchte eitjes waarvan er een niet sterk genoeg is .

hoop dat iemand mij iets kan vertellen over dit vreemde geval.

een heuse positieve duidelijke zwangerschap test , toch raar na die stolsels en krampen.

groetjes

• @lie

Het zwangerschapshormaan is niet gelijk uit je lichaam verdwenen. Dit kan dus een positieve zwangerschapstest opleveren. Ik denk dat je het best even contact kan opnemen met je verloskundige of huisarts.

Sterkte.

• Zo-evy + ? 25-06-2008

Het hcg hormoon kan tot 9 weken na je miskraam nog in je lichaam zitten.

Dit klinkt niet goed zoveel bloedverlies en stolsel,. neem evn kontakt op met ha, vk of gyn

sterkte

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Inprincipe is het na 10dagen uit je lichaam het hcg maar ik zou het ff laten controleren door een arts idd.

Ik heb dat ook gehad maar dat was echt een miskraam.

Hoop voor je dat het nog goed zit maar ik vrees van niet :(

• Irene mv 1

Het kan tot 9 weken aanwezig zijn, na mijn 2e miskraam dit jaar deed ik na 4 weken nogmaals een test en die was nog steeds positief terwijl ik echt niet zwanger was…….