Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ff een paar vragen

• wen

hallo ,

ik wordt gek , pieker me eigenhelemaal een slag in de rondte.

vier dagengeleden hevig bloed verlies gehad met drie enorme stolsels , nu gewoon beetje zoals ongesteld bloed verlies.

vanmiddag een echo om te kijken of er nog iets zit de ja of de nee.

vriendin van mij heeft ook met negen weken een soort van miskraam gehad maar bleek daarna nog zwanger te \ijn , het was een tweeling waarvan er dus een uit is gekomen.

heb een test gedaan die was binnen drie sec positief , kan met de hormonen te maken hebben.

nu al ben ik bezig met hoe wordt ik nu weeer zwanger ?

kan ik de dag van het eerste bloed verlies tellen als de eerste dag van menstruatie dus dat ik met twee weken weer een ovultie heb ?

ik wil echt heel graag snelweer zwanger worden , voelde zo goed , op het enorme ziek zijn na dan .

ik weet eigelijk niet hoe dat werkt , en wil het toch heel graag weten .

natuurlijk hoop ik op een wonder , dat er vanmiddag nog een hartje klopt maar eigelijk weet ik dat dat niet gaat gebeuren , ben er verdrietig van.

weet iemand hoe dit is zijn werk gaat ?

kan ik dit zien ALS EEN MESTRUATIE of moet ik nu eerst wachten tot het stopt met bloeden en dan weer ongesteld wordt en daarna weer gaan rekenen wanneer ik vruchtbaar ben.

weet iemand dit ?

ik ga me even focussen op vanmiddag , laat er een wonder gebeuren !!!!!!!!!

gr

• @lie

Focus je op vanmiddag en probeer het daarna eerst te verwerken. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het hele verhaal klinkt of dat de grote klap nog moet komen. Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk zwanger wilt worden, dat wil ik ook. Echter merk ik nu bij mezelf dat de klap nu (na vijf weken) pas echt komt en dat ik alles eerst een plekje moet geven.

Heel veel sterkte verder.

@lie

• Deb en ukkie

Hoi Wen,

Je zult nu al wel een echo hebben gehad en ik hoop voor je op goed nieuws,maar ik ben bang dat het toch een miskraam is geweest.

Afgelopen juli heb ik ook een miskraam gehad.

De eeste dag van je bloedverlies kun je dan weer zien als de eerste dag van je ongi.

Ik was daarna gelijk weer zwanger.Sommigen raden je aan om eerst een ongi af te wachten omdat dan beter te zien is hoe lang je zwanger bent als het gelijk weer raak is.

Maar via een echo kunnen ze het ook erg goed zien,dus wij hebben niet gewacht.

Verder die positievetest is heel normaal gelijk na een miskraam,het hormoon is nog aanwezig.

Het is heel begrijpelijk dat je weer snel zwanger wilt worden,maar ga wel goed na of je er klaar voor bent.

Sterkte!!