Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer zwanger

• Meissie

Hai meiden,

Jullie zien niet veel van me, maar ik lees wel alles.

Inmiddels ben ik ook weer zwanger na een miskraam in november. Maar oh god wat maak ik me gek. Ben woensdag 5 weken en volgende week mag ik naar de verloskundige om te kijken of er een hartje te zien is. Wie weet of je dat 100 % zeker dan al kan zien. Ik ga namelijk daarna op vakantie en ben bang dat ik net de pech heb dat het niet te zien is, en ik dan weer een flinke week in de stress zit. Ik had de afgelopen daagjes wat buiksteekjes bij omdraaien in bed, en opstaan dat is nu weg dus ik denk al weer @!#$!!(sorry) het zal toch niet weer. Helaas zijn wij die vrouwen die dit een keer hebben mee gemaakt en dus eigenlijk niet meer echt kunnen genieten van het zwanger zijn. Zeker niet in de beginfase. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. en laten we hopen dat het voor ons allemaal ook weer goed ga komen.

Succes allemaal.

• Roelie1

Ik weet precies hoe je je voelt.Ik ben nu 9 weken, maar kijk nog bij elk toilet bezoek in mijn onderbroek!!

Bij elk krampje direct naar het toilet om te kijken of er bloedverlies is……

Je kan jezelf zo gek maken!

• Meissie

Wij hadden volgens mij in november allebei tegelijk een miskraam.

Ik kijk ook bij ieder toilet bezoek. Tjonge jonge dat we in deze moderne tijd nog zo onzeker kunnen zijn over zoiets. Dat ze daar nou nog niet iets voor hebben uitgevonden. Maar ja die zekerheid heb je nooit. Totdat je eindelijk een gezonde baby in je armen heb liggen, MAAR DAT DUURT NOG ZO LANG.

Nou meid ook jij succes, ik had begrepen dat jij nu ook wat bloedverlies had.

• Roelie1

Ja, bedankt. Voor zover we weten is het bloedverlies niet ernstig, maar komt het uit de baarmoedermond.

Ik heb gelukkig al 2 goede echo's gehad.

• bianca

Ik heb ik aug na 11 weken een miskraam gehad en ben inmiddels weer 16 weken zwanger.

Maar het blijft toch eng, heb nu 3x een echo bij de gyn gehad en heb 2x het hartje gehoord bij de verloskundige maar toch nog altijd die angst.

Ik heb met 6 weken ook heel lichtjes bloed verlies gehad maar gelukkig niks aan de hand.

Toch nog steeds elke keer in mijn broek kijken of ik niks verloren heb.

Ik voel me echt geweldig en begin nu ook lekker te groeien dus heb dus geen enkele aanwijzing dat het fout gaat, maar toch.

Ik blijf het ook steeds voor me uitstellen, als ik 12 weken ben dan ga ik genieten, als ik met 14 weken bij de verloskundige het hartjje heb gehoord dan ga ik genieten, als ik 16 weken ben dan………..

Ben nu dus 16 weken en 1 dag maar nog niks veranderd!!!

Moet volgende week weer voor controle en dan………..wie weet?(of toch maar wachten tot ik met 20 weken een echo gehad heb)

Ik ben mezelf een beetje aan het gek maken geloof ik.