Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Roelie

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Had jij bij je bloedverlies ook wat buikpijn?

Het bloeden is gestopt. Ik weet dat dat niets zegt. Bij mijn 1e miskraam was er ook een week geen bloed en toen begon het weer.

Ik heb wel wat pijn in mijn buik ben dus voor 99,9 % zeker dat het weer een miskraam wordt. Maar ja dat dacht jij ook.

Gr. Daan

• Lana

Ik had ook buikpijn Pebbles en bloedverlies en 2 flinke stolsels ! Ik was er van overtuigd dat dit mijn 3de miskraam was , kan je geen echo vragen ?

Sterkte meis !

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Misschien heb je wel een miskraam gehad maar had je ene 2ling meis is er 1tje blijven zitten Lana?

Pebbles waarom ga je niet even naar het ziekenhuis voor een echo? dan heb je wat meer zekerheid, dit is zo rot dat je niks weet :(:(:(:(:(

Ik leef met je mee meis!

• Lana

Zou kunnen Mieke ik denk dat zelf namelijk ook , de laadste keer hebben ze weer de baarmoeder nagekeken om te kijken of ze nog iets konden vinden.

Maar die onzekerheid maakt je gek , natuurlijk een echo geeft je geen zekerheid maar wel een stukje rust.

• Pebbles mv 2 boys

ik krijg volgende week een echo.

• Roelie1

IK had bij de 1x bloedverlies wel ongelooflijke krampen,

maar dat was achteraf te wijten aan de buikgriep…

Ikwas er van overtuigd dat het echt mis was. Dat bloedverlies was die dag wel 1x.

Bij de volgende 4 keren had ik helemaal geen last…..

Ik hoop het voor je meid!!!!!

• Vanes

Hoi lieve Daan,

Het zit je niet mee!! Hopen dat het alleen bloedverlies is (heb ik vaker gehoord) maar echt soort menstruatiekrampen in je buik is niet echt een goed teken…

Hoeveel wk zou je nu zijn? Kan je niet eerder een echo krijgen. Wel een beetje raar dat je VK je zo laat wachten!

Sterkte!

Gr. Vanes

• pop

Wat erg voor je meid. Ik hoop echt dat het vals alarm is.

Wat je echo betreft; dwing hem zsm af! De VK kan wel roepen dat ze er toch niets aan kan doen, maar er is ook nog zoiets als geestelijk welzijn. Vertel haar dat het psychisch te belastend voor je is om nog een week te wachten. UIt jouw verhalen begrijp ik dat je het al vaker hebt meegemaakt, dus een beetje begrip van je VK zou wel op zijn plaats zijn. Laat je niet afpoeieren, denk aan jezelf!!!!

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb goed maar haar overlegt. Bij mijn vorige miskramen had ik met 8 weken een kloppend hartje en de week daarna was het over. het leek net alsof beide keren het hartje na de echo gestopt is.

Ik vind het niet erg om een week door te lopen. Als er nu niets te zien is moet je zo wie zo volgende week terug dus dan heb je ook een week spanning.

Maar bedacht voor je reactie. En mocht ik alsnog eerder willen dan kan dat altijd.

• Pebbles mv 2 boys

Het bloedverlies is gestopt. Ik bloed al sinds maandagavond niet meer. De krampen blijven wel aan houden. Mijn baarmoeder voelt gewoon gekneusd aan.

Ik vind het ongelovelijk hoe kalm ik er onder blijf. Maandag heb ik wel heel veel gehuild maar sindsdien niet meer. Ben wel bang dat er nog een klap komt.