Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voornemen 2008 ....

• Vanes

Heb de afgelopen tijd weinig van me laten horen… wel gelezen hoor!

Jullie zullen het niet geloven maar de afgelopen week ben ik niet bezig geweest met ‘zwanger raken’.

M'n zoontje is namelijk gevallen en is daarbij z'n melktand incl. wortel verloren. Gelukkig verder niks aan de hand maar heb een behoorlijke K*T dag gehad. Raak niet zo snel van slag maar hier was ik helemaal kapot van dat het me behoorlijk veel energie heeft gekost.

Dus op 1 pnt ben ik goed bezig met m'n voornemen voor 2008, minder bezig zijn met zwanger raken (beetje jammer dat dit de reden moet zijn).

M'n kleine ventje huppelt weer vrolijk rond (met een gat in z'n mond) en ik ben weer aan het rekenen…… kan het dus toch niet laten.

• Pebbles mv 2 boys

Als de wens er is is hij niet los te laten voordat hij vervult is.

Sterkte met je zoontje.

• Vanes

Je hebt gelijk… Er is weer ‘rust’ in huis en ik ben weer druk aan het rekenen! Zal het deze maand wel lukken??

Hoe is het nu met je?

• Pebbles mv 2 boys

Gaat wel hoor. Ik wacht het allemaal maar af. Verder speelt er in mijn omgeving dingen die ik erger vind dus ik vind dat ik niet mag mopperen. Een vriendin krijgt morgen een 20 weken echo. Haar 1e kindje is een jaar geleden overleden aan een hele zeldzame ziekte die niet met een echo te zien is. Daar komt bij de de echo in het ziekenhuis is waar haar zoon is overleden. Ik leef echt met ze mee.

En net wilde ik mijn beste vriendin bellen om haar te vertellen wat er bij mij speelt hoor ik dat ze al sinds 20.00 in het ziekenhuis zit omdat haar vriend is afgevoerd met hartklachten. Zij is achter de ambulance aan gereden. Tot nu toe heb ik nog niet van haar gehoord. Voor mij gevoel zijn er dus zat mensen die het op dit moment slechter hebben dan ik dus ik mag van mezelf niet klagen.