Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tegenstrijdig

• Pebbles mv 2 boys

Weet je wat ik het ergste vind van miskramen?

Dat je lichaam je in de steek laat en met je aan de haal gaat. Doordat het vruchtje nog in je lijf zit maak je nog zwangerschaphormonen aan. Ik zit dus met krampen in mijn buik maar met groeipijnen in mijn borsten en een misselijk gevoel. Lekker tegenstrijdig.

Vonden jullie dat ook zo erg?

Gr. Daan

• Roelie1

Je lichaam kan je helemaal gek maken!!

Ik had het met mijn miskraam niet, een dag tevoren geen pijnlijke borsten meer.

Vond dat toen al erg vreemd, de volgende dag de miskraam……

• Pebbles mv 2 boys

Net een tampontest gedaan en geen spoortje bloed te zien. IK WORD GEK!!!!!!

• Vanes

Hi Daan,

Weet precies wat je bedoelt!!!! Was bij mij alleen wel heel gek dat ik weinig last had van zwangerschapskwaaltjes terwijl ik met de zwangerschap van m'n zoon bijna in het ziekenhuis heb gelegen omdat ik bleef overgeven!

Na m'n MK had ik wel 3 wk daarna nog de hormonen in m'n lijf. Dacht eigenlijk wel weer snel zwanger te raken, nou nee dus. M'n lichaam vertrouw ik voor geen meter meer. Heb al een paar mnd achter elkaar het gevoel gehad dat ik weer zwanger was maar niet het geval dus.

Wat een frustratie moet het voor je zijn… zwanger voelen maar niet weten of het goed zit. Als je nog geen 6 wk bent dan kunnen ze inderdaad weing zien of doen…

Sterkte!!

• Roelie1

DUIM,DUIM voor je!!