Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

morgen naar de gyn

• Ingrid

Lieve meiden,

il lees wel even elke dag maar het verdiet van de miskraam is zo groot.

T is de derde keer nu geweest en zondagmiddag ben ik iets verloren. T was geen stolsel (althans dat denk ik) Ik heb het maar opgevangen en in water gedaan. Misschien een vies praatje maar dat is niet mijn bedoeling omdat de gyn daar om gevraagt heeft heb ik dat maar gedaan.

T is een klein vormpje met twee uitsteeksels eraan vast. Ik heb het bij de vorige miskramen nooit gezien, maar dnek dat het de vrucht is. Dikke tranen dus. Sinds gisteren vloei ik ook niet meer na een dikke week flinke te hebben gevloeid. Ik ben alleen zo zo zo zo ontzettend moe.er komt niks uit mijn handen. Gisteren ben ik ook eerder weg gegaan van mijn werk. Deze keer valt me zwaarder dan de andere keren. Ik vind het zo erg allemaal.

Nu moet ik morgen bij de gyn beslissen of de de bloedonderzoeken willen laten doen. Hij geeft niet veel kans dat er wat uitkomt omdat we een gezond meiske van 2 hebben.

Wat zouden jullie doen wel de testen ondergaan of toch de natuur zijn gang laten gaan??

pebbles ik leef heel erg met je mee meis,

dikke knuffel ingrid

• Pebbles mv 2 boys

Wij hebben besloten wel te gaan onderzoeken. Wij hebben twee gezonden jongens. Hun zwangerschappen en bevallingen ging erpfect. Ook bij beide geen rare nasleep zoals infecties of zo gehad.

We willen nu gewoon uitsluiten dat er iets is. En misschien is het wel iets simpels. Op het babyprikbord was een vrouw en die bleek een B12 (vitamine) tekort te hebben. Of je kan een stollingsprobleem hebben.

Heel veel sterkte bij de Gyn. En neem de tijd om dit een plekje te geven en je lijf uit te laten rusten.

• kellebel

hoi Ingrid,

Wat verschrikkelijk voor je dat je al 3 keer een miskraam hebt gehad zeg.

Ik ben ervan overtuigd dat het beter is voor je verwerking als je iets tastbaars hebt opgevangen en vind het dus heel normaal dat je het opgevangen hebt,

Als ik jou was zou ik de onderzoeken gewoon doen, wie weet komt er iets uit en als er niets uitkomt dan is dat natuurlijk erg vervelend maar dan weet je wel dat het ook gewoon goed kan gaan. en omdat je natuurlijk al een gezonde dochter hebt weet je in ieder geval dat je zwanger kan worden en dat het ook goed kan gaan..

Nou meis heel veel sterkte en laten we hopen op een mooi jaar en dat we allemaal een mooi kindje krijgen in de loop van dit jaar!

• Ingrid

hoi meiden,

Gisteren naar de gyn geweest.

Ik had het wat naar mijn idee het vruchtje is meegenomen naar hem toe en het bleek ook inderdaad zo te zijn.

Hij gaat het opsturen voor onderzoek of ze iets kunnen vinden.

24 januari mag ik bellen of ze wat gevonden hebben.

Ik heb eigenlijk best een goed gesprek met hem gehad. Ondanks dat het de derde miskraam was is hij toch naar ons idee heel positief wat betreft de toekomst.

Hij had een tabel en grafieken erbij waarin ze ongeveer kunnen weer geven hoeveel kans ik heb op een volgende miskraam.

Dat blijkt 5 % te zijn. Omdat mijn moeder ook twee miskramen (windei) heeft gehad staat er 5 % als zij dat niet zou hebben gehad zou het 2 % zijn.

We kregen ook de mogelijkheid om te laten testen.Mijn man wil dit nog liever niet omdat we een gezonde dochter hebben en de gyn zei dat het dan toch een teken moet zijn dat het toch zou moeten lukken.

Mocht ik weer zwanger raken wat ik wel hoop dan moet ik zodra ik het weet contact met hem opnemen en als alles goed blijft gaan tot 12 weken bij hem onder controle en dan weer naar de v.k.

“gelukkig” gaf mijn bloed nu ook aan de de zwangerschap weg was. de hcgwaardes waren nu 1,5 en hij vond dat goed genoeg. Stom he ergens wist ik het wel, maar toch deed het zeer dat hij het bevestigde. Ik had het zo graag gewild, maar ja het is niet anders.

Hopelijk lukt het de volgende keer wel. Ik ga hard duimen en ik zal het ook voor jullie doen.

liefs ingrid

• Pebbles mv 2 boys

Fijn dat je een goed gesprek gehad hebt.

En bij mijn controle echo deed het ook elke keer pijn als ze zeiden dat het weg was. Stiekem hoop je op een wonder, op een verborgen eitje.

• Ingrid

ja gek is dat he.

ik hoopte eigenlijk dat ie zei dat ik nog zwanger was, maar ja de gewone testen waren ook al negatief en dan weet je het eigenljik wel.

ik hoopte inderdaad stiekem dat er toch nog iets was, maar ergens weet je diep in je hart dat dat niet zoiets.

• pop

O, wat erg voor je. Ik weet wat je doormaakt, stond met precies zo'n vormpje in mijn handen… Het gekke is dat ik toen ook allang wist dat het mis was, maar toch hoopte ik dat er nog iets te zien was. Dus ja, dat heeft iedereen blijkbaar. Wel heb ik heel lang het beeld van het verloren vruchtje voor me gehad, ik hoop dat dat bij jou minder is. Heel veel sterkte, wat kan het leven oneerlijk zijn!