Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rare lichaam

• Pebbles mv 2 boys

Maandag bloed verloren. geen maandverband meer met afvegen en in het toilet.

Donderdagavond ook wat verloren, alleen met afvegen en er leek een stolsel bij te zitten.

Maar alle andere dagen geen druppel. Mijn afscheiding is nu weer spierwit. Soms krijg ik ergens weer een beetje hoop. Maar ja wil ik dat mezelf aandoen en dan woensdag als nog een klap krijgen.

Gr. Daan

(stil hier trouwens, wel goed dat betekend dat een boel zwangerschappen wel goed gaan)

• pop

Hoop maar dat alles rustig bij je blijft. Erg spannend zo hoor.

Enne, wat dat rustig hier betreft: niet iedereen is weer zwanger (no offence trouwens, het is je van harte gegund!!!!), dus de niet zwangeren onder ons hebben wellicht even wat minder te melden Maar dat kan ook goed nieuws zijn omdat er dan misschien niemand té diep in de put zit…

• Pebbles mv 2 boys

ben wel blij met dit prikbord, iedereen weet hier tenminste hoe je je voelt en wat je allemaal meemaakt.

• kellebel

hoi daan,

Ik hoop voor je dat het woensdag allemaal goed is. Maar als ik jou was zou ik rekening houden met het ergste dan kan het altijd meevallen,,

Ik lees elke dag op het prikbord maar heb niet altijd behoefte om iets te schrijven,

Hier ook nog steeds geen nieuwe zwangerschap helaas. En ik heb van de week maatschappelijk werk gebeld want zelf kom ik er niet meer uit :(

• Pebbles mv 2 boys

Klote zeg. Wel goed dat je stappen onderneemt. Kan me voorstellen dat het je niet meer lukt. Het is zo'n emotionele achtbaan en het is zo moeilijk om er met mensen in je omgeving over te praten. Het voelt toch vaak als een eenzame rit. Sterkte