Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slijmproductie beginnende zwangerschap?

• MARIA CHRISTIANA

OP 18 nov een miskraam gehad. Als velen van jullie al gelezen hebben. Daarna op 15-16 december ongesteld.

Ovulatie zou rond jaarwisseling plaats hebben moeten vinden maar ik heb zo de indruk dat die rond 7 jan heeft plaatsgevonden ivm ‘elastisch’ slijm.

NU zou ik dus ongesteld moeten worden maar gelukkig nog niet gebeurd

Wel last van vaginaal slijmproductie. Het is wit van kleur.

Is dit een indicatie voor een menstruatie die op komst is of kan dit ook evt een zwangerschap zijn?

• Pebbles mv 2 boys

Ik deed altijd rond de tijd dat ik ongesteld moest worden een tampontest. Gewoon een tampon inbrengen een paar minuten laten zitten en dan kan je al zien wat je lichaam doet. Als er al bruine afscheiding aan zit komt je ongi er aan. IS hij wit dan is de kans groot dat je zwanger bent.

Heel veel succes

• saskia

Nou……..mijn lichaam laat me vreselijk in de steek. Ik ben al 4 dagen overtijd, verlies ook precies hetzelfde slijm, maar een zwangerschapstest is negatief. Het is zo erg frustrerend! Iemand een idee hoe dit kan? Kan een lichaam je zo voor de gek houden?

Saskia

• MARIA CHRISTIANA

Ik doe persoonlijk nooit zo vroeg al een test.

DIt omdat je soms wel zwanger kan zijn maar je HCG productie nog niet goed op gang is waardoor detest negatief is.

Dan denk je dat je niet zwanger bent, loop je te stressen en blijk je achteraf toch zwanger (of niet natuurlijk).

VOrige maand 15/16 dez ongi geworden. Normaal wordt ik die maand daarom dan iets eerder 13 of 14e ongi. Het is nu al de 15e, maar ik vind dat ik minstens tot de 20e moet wachten.

Persoonlijk denk ik dat ik ongi ga worden, maar dit baseer ik niet op lichamelijke dingetjes, althans nog niet echt.

• saskia

Ik heb het wel aan de huisarts gevraagd en hij zei, als je 1 dag overtijd bent kan je een test doen. Is deze negatief dan moet je ervan uit gaan dat je niet zwanger bent. Maar ik voel wel krampjes in mijn rug en buik, maar niet dat ik ongesteld word. Nu ben ik de agenda van vorig jaar aan het bekijken, wanneer ik zwanger ben geworden en een test gedaan heb. Toen merkte ik het ook aan een sterke geur van mijn urine en dat heb ik nou nog niet! Baal er zo van…………………..werd ik maar ongesteld of merkte ik maar dat ik zwanger was………………………..

• saskia

Hoe is het?! Merk je al iets van een aankomende ongesteldheid? Ik nog niets, nog wel slijmverlies, maar denk ook niet dat ik zwanger ben. Durf eigenlijk niet eens te testen!

• MARIA CHRISTIANA

16 januari- Of ik het nou wil of niet, ik blijf me re de hele dag mee bezig houden. 14 jan wat buikspieroefeningen gedaan. Heb hierdoor pijn in mijn buikspieren. Kan hierdoor niet goed evaluaren of dit alleen buikspiepijn is of ook samen met ongi pijn. Er is nog niks naar beneden gekomen. Wel ben ik weer ziek. ZO af en toe misselijk en kotsneigingen. Of dit nu komt door de griep of omdat ik niet veel gegeten had??? Dit is een voorbeeld van de dingen die door mijn hoofd gaan, ongeveer elke 5 minuten op een dag. Ik veeg me ook de hele dag af. SLijm is elastischer geworden (dus van vloeibaar naar elastisch) Het was eerst heel wit en nu zit er een heel erg licht kleurtje doorheen (wat ik ook weer niet zeker weet).

Het blijft SPANNEND! …. maar diep in mijn hart denk ik dat ik ongi ga worden ( of zeg ik dit nu uit zelfbescherming?)

• saskia

Het is verschrikkelijk hoe vaak je er aan moet denken inderdaad, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Het rare bij mij is dat ik nog steeds niet ongesteld word en ook geen krampen meer heb. Zou ik nu een hele cyclus overslaan? Dan baal ik echt, want dan weet ik niet zeker wanneer mijn eisprong is. Het valt allemaal niet mee hoor!

Laat je even weten hoe het verder met je gaat?!

Saskia

• MARIA CHRISTIANA

ik lig ziek thuis.Hd gister rozige afscheiding, die je met het blote oog niet goed zag, maar wel als je het op iets wits afveegde.

had al ongi moeten zijn maar goed, misschien ben ik wel niet regelmatig een tijdje.

Ben erg misselijk opgestaan. Maar goed, komt door ziekte denk ik.

dat is het laatste nws

en jij?

• saskia

Bij mij nog niets, alleen witte slijm. Maar voel me ook niet zwanger. We willen wel een test doen het weekend, maar volgens mij is mijn cyclus gewoon in de war omdat ik zo graag zwanger wil zijn! Wel gek hoe je lichaam werkt. Na de miskraam was ik na een maand weer regelmatig en op precies dezelfde dag ongesteld.

Gaat het een beetje?