Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Morgen mijn echo

• Pebbles mv 2 boys

Morgen om 10.00 de echo. Ik ben erg benieuwd. Mijn man heeft sinds vrijdag weer hoop. Zeker omdat de bloedingen gestopt zijn en mijn afscheiding echt spierwit is. Vandaag een test gedaan en gelijk positief. Ik weet dat betekend niets maar voor mijn gevoel was het wel even fijn. Ik heb ook een klein beetje hoop.

Gr. Daan

• Pebbles mv 2 boys

Lees net het verhaal van mijn 1e miskraam en toen had ik ook na het bloedverlies witte afscheiding. Mijn hoop is weg.

• saskia

Wat erg meid, heel, veel sterkte morgen. Ik duim voor je!

• Ingrid

meissie,

ik hoop voor je dat het wel allemaal goed is.

ik zal heel erg voor je duimen veel sucses en geluk morgen

• dineke

hoop dat je nu goed nieuws hebt gehad ikmoet nog wachten tot de 29 ste maar heb er nog steeds last van denk er over om te vragen of i kdeze week niet nog een echo mag om te kijken of alles nog goed is zenuwslopend is dit als je steeds naar de wc gaat en je hebt er iets bloed bij

• kellebel

heej daan,

hoe was je echo??ik zit al de hele ochtend aan je te denken!

x

• Pebbles mv 2 boys

Er is een vruchtje te zien van 5/6 weken. Zelf dacht tussen de 6,5 en 8 weken te zijn. Maar ja het is dus afwachten. Nu moet ik over twee weken terug komen om te kijken of het gegroeit is.

• pop

Mooi nieuws meid! Hou hoop he?

• kellebel

heej dat is goed nieuws toch!

was er nog geen kloppend hartje te zien?

• dineke

wel goed nieuws dat er een vruchtje te zien is toch?