Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verdriet, hartje zwak

• Tarsje & ???

Wij hebben gisteren onze 7w2d echo gehad. Kindje was maar zo groot als 6w2d. Het hartje klopte ook te langzaam volgens de arts.

We zijn naar huis gestuurd met de mededeling dat we maar moesten gaan voorbereiden op een miskraam. Helaas.

En nu, nu voel ik niks. Helemaal niks. Ik wil dat het over is. Dinsdag wéér een echo. Of om te kijken of het schoon is en anders om te kijken of het gegroeid is.

Iemand ervaring hiermee?

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb je op het zw.prikbord al sterkte gewenst. Bij deze nog een keer.

Ik begrijp je gevoel ik wilde het ook zo snel mogelijk kwijt. Moet zeggen dat ik achteraf blij ben dat ik de natuur zijn beloop heb laten gaan. Het is toch een manier van afscheid nemen. Daarbij kan je door een curretage verklevingen krijgen waardoor zwanger worden moeilijker wordt. ook kan het erg lang duren voordat je weer een goede cyclus hebt en met een spontane miskraam gaat dit vaak sneller.

Heel veel sterkte en laat het even bezinken. Kijk hoe je er dinsdag over denkt.

• Lana

Oke laat ik er maar eens een positief verhaal tegen aan gooien ik kan je helaas niet zeggen dat het allemaal goed zal zijn en bereid je voor op het ergste maar bij mijn eerste zwangerschap hebben wij precies hetzelfde gehad , het vruchtje was te klein en het harte klopte te zacht , de arts zei tegen ons zelfs : Dit is een miskraam , vol verdriet moesten we 2 weken wachten , 2 weken met ook nog eens wat bloedverlies na 2 weken een echo en een mooi gegroeid vruchtje en een goed kloppend hartje , en ze is nu bijna 4 jaar.

Ik hoop en zal duimen voor jullie dat alles goed is ! Heel veel sterkte de komende 2 weken.

Liefs Lana

• dineke

sterkte deze komende dagen

• kellebel

jeetje wat erg zeg,, Ik hoop voor je dat het net als bij Lana goed uitpakt!

heel veel sterkte!

• pop

Hou vol, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zolang je geen miskraam hebt, blijft er hoop!

• ~ Sill@ 12/7/8 +***~

Sterkte meis!

• T.

Tnx Silla, hoe is het met jou?