Beste meiden,
ik weet dat er meiden zijn die veeel langer bezig zijn dan ik met zwanger worden en dat er meiden zijn die meerdere miskramen hebben gehad maar ik zou graag advies willen van jullie. Ben vanaf juni vorig jaar bezig om zwanger te worden van onze tweede en dit was gelukt maar helaas in augustus is het mis gegaan na 6 weken. Sindsdien is het niet meer gelukt…
Omdat ik echt geen idee heb wanneer nou m'n eisprong is het het na 4 maanden om de dag klussen echt niet meer leuk is om te vrijen zit ik te denken aan ovulatietesten te kopen. Ik kan er niets aan doen maar ik blijf er zo mee bezig. Ben nu net weer ongesteld geworden en ben een beetje verdrietig.
Sorry voor m;n geklaag. Het doet soms alleen pijn als iemand zegt dat 1 miskraam nog niet het einde van de wereld is en dat er mensen zijn die veel langer of zelfs helemaal geen kinderen kunnen krijgen. 1 miskraam is voor mij ook erg ook al ben ik me zeer bewust van al het andere leed…
Zal ik ovulatietesten kopen? Of word de obsessie nog groter dan? Bij wie lukte het zwanger worden niet en na het gebruiken van die testen wel?
Bedankt en nogmaals sorry voor m'n geklaag (die altijd een emomuts word als ze ongi is….)