Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

echo verdriet

• dineke

heb een echo gehad en het hartje klopt niet meer nu afwachten tot het loskomt voel me zo verdrietig nu eerst het verwerken ervan en hoop dat het gauw loskomt

dit is echt naar

• ~ Sill@ 12/7/8 +***~

Jeetje meis, ik las je verhaal al op het zw.prikbord. Maar ik wil je heel veel sterkte wensen en probeer het straks een plekje te geven.

Veel liefs Silla

• Irene mv 1

Wat erg voor je.:(

Heel veel sterkte. Geef je emoties de ruimte, dit is echt iets vreselijks wat je moet verwerken.

• pop

Wat erg meid. Houd er rekening mee dat het wel even kan duren voordat je lichaam het vruchtje loslaat. Bij mij duurde het bijna 3 weken… Sterkte.

• dineke

hoop niet dat ik zo lang moet wachten de verloskundige zei dat ik 2weken moet wachten en als ik dat niet volhou kan ik eerder bellen het was beter om het mijn lichaam de tijd te geven om het los te laten

• T.

Kl$te Dineke, hopelijk is het snel voorbij… wij wachten al dagen in spanning of het hartje nog wel of niet klopt… Hoe voel je je, heb je ‘t idee dat je ’t een beetje trekt? En heb je een partner in de buurt?

• dineke

ja mijn partner is bij me krijg steeds meer bloedverlies dus zal wel nietlang meer duren en voel meer buikpijn

heb het hartje zien kloppen met 7 weken maar had er toen ook last van bloedverlies nog niet veel maar toch en sinds 3 dagen meer vandaar dat ik vanmorgen een echo kreeg

hoop voor jullie dat het hartje nog klopt

• kellebel

k*t zeg, heel veel sterkte!

• Pebbles mv 2 boys

Klote zeg. Ik hoop voor je dat de miskraam geod doorzet. Het voelt zo rot. Achteraf vond ik het wel fijn dat mijn lichaam zelf de miskraam regelde en dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde. Heel veel sterkte en neem je tijd.

• Ingrid

meis heel veel sterkte in deze vreselijk rot periode.

we weten wat je mee maakt.

liefs ingrid