Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog niets gebeurd

• T.

Er is nog niets gebeurd. Ik wacht en wacht. Heb wat krampjes, maar die had ik ook toen ik nog niets wist.

Hoe lang gaat dit nog duren?

Eindelijk mogen we dinsdag weer gaan kijken, hopelijk, echt waar, hopelijk leeft ie nog. Maar straks is het hartje gestopt en dan moeten we weer wachten…

Ik kan dit niet zo heel goed aan geloof ik.

• Roelie 10-8-08

Het wachten en die onzekerheid is vreselijk!!

Ik denk dat we daar allemaal overmee kunnen praten…..

En wat duren de dagen en nachten tot dinsdag dan lang!

Sterkte meis!!

• dineke

hoop voor je dat het gauw dinsdag is en dat alles goed is

• kellebel

Ik duim voor je! En laten we hopen dat ze het gewoon verkeerd beoordeeld hebben,zolang je geen bloed gaat verliezen kan het nog beide kanten op!

• T.

Hoe lang duurt het eigenlijk vanaf het stoppen van t hartje tot je iets gaat voelen? Ik heb diezelfde net-zwanger buikpijn… bluuuh.

• dineke

weet niet of het altijd hetzelfde is bij iedereeen

de echo gaf aan 7 w en 5 d en vandaag was ik 9 w en heb nu wat buikpijn en zo veel bloedverlies als je ongs bent ik hoop dat het gauw doorzet want dit is niet fijn

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Geen idee meis, ik was 7weken zwanger maar toen de miskraam daar was gaf de echo aan ongeveer 5weken :(

• kellebel

bij mij duurde het van de eerste keer bloedverlies tot de miskraam 6 dagen

• pop

Ik wil je niet afschrikken, maar bij mij duurde het van de eerste druppel tot de miskraam 20 dagen… De dag na de miskraam stond ik gepland voor een curretage.