Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger of niet

• wen

dames ,

paar weken geleden miskraam gehad , daarna enorme aanval acute jicht artritus gehad waardoor ik dus enorm veel medicatie binnen heb gekregen .

nu is het zo dat ik nu elke ochtend zowat over mijn nek ga van mijn urine lucht , moet vaak plassen en ben erg misselijk , kan dit een nieuwe zwangerschap zijn niet echt veel geklist maar toch wel een paar keer op goeie momenten.

test is positief maar dat kan ook nog van de miskraam zijn , dat is nu bijna drie weken geleden.

zou ik nou weer zwabger zijn ? of nog steeds , heb wel een echt gehda en zij vertelde dat het vrichtje dd weg was , er zat nog wel slijm enzo maar verder niet , ze vroeg nog wel of ik echt al acht weken was … dat ze het misschien niet kon zien , het was echt acht weken dus die zwangerschap werd echt een miskraam.

de lucht wordt steeds heftiger en viezer en is te vergelijken met een zwangerschap.

• ~ Sill@ 12/7/8 +***~

Hi meis,

Tja echt een antwoord op je vraag heb ik niet, gezien HCG van een vorige zwangerschap wel 6 wkn of langer in je lijfje kan blijven.

Maar ik zou als ik jou was maandag ff naar de huisarts gaan en een bloedtest vragen, dan kunnen ze meten hoeveel HCG je nog in je hebt.

Hebben ze na je MK wel gekeken of alles schoon van binnen was? Mss moet je dan nog ff een extra echo laten maken ofzo.

Hoe dan ook…heel veel succes.

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Hier wordt er gezegt dat je na 10dagen geen hcg meer in je lijf meer hebt en dat was idd bij mij ook zo ik had na 2weken een neg. test (heb express toen getest om niet in verwarring te komen)

• Pebbles mv 2 boys

Ik zou ook even naar je huisarts gaan. Als je miskraam drie weken geleden is kan jij bijna niet zwanger zijn.

Sterkte

• tuttebel

Mijn huisarts had geadviseerd twee weken na mn mk nogmaals een test te doen, wat ik dan ook gedaan heb. Die test was negatief, dus het hormoon was bij mij na twee weken al uit mn lichaam weg.

Hoop dat je er wat aan heb

Tuttebel