Hoi,
Kellebel hoe gaat het met je? Hoe lang ben je nu zwanger? en gaat het tot nu toe nog goed?
En Roelie hoe gaat het met jou bloedverlies?
Gr. Daan
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsheej,
met mij gaat het goed tot nu toe,, Heb wel wat kwaaltjes maar niet onwijs heftig ofzo. Ik ben wel erg bang dat het nu weer mis kan gaan en dat zou ik echt heel erg vinden Ik heb gister een half uur met de verloskundige aan de lijn gehangen en deze heeft me wel een beetje gerustgesteld en stel dat het weer fout is dan kan ik er toch niks aan doen om het tegen te houden ofzo,, Ook zei ze dat het heel wat is dat ze bij mij nu al een paar onderzoeken hebben gedaan. Uit het trombose onderzoek is trouwens niks schokkends gekomen dat was allemaal prima in orde wel fijn om te weten dus, Het chromosomenonderzoek moet ik nog 2 weekjes op wachten helaas ook hebben we het aan de telefoon gehad over de dingen die ze allemaal nog kunnen gaan onderzoeken mocht het nu weer fout gaan, dus ik heb nog heel veel hoop dat het allemaal goed gaat komen ons..
Weet je wat ik me gister oppeens bedacht, ik ben wel een apart geval een normaal iemand heeft na 9 maanden een kindje en ik, ik ben gewoon nu na 9 maanden voor de 3e keer zwanger, haha!
Laten we hopen op 3 maal is scheepsrecht en dat er heel veel engeltjes op mijn schouder zitten!
Hoe is het met jou daan? Hoe voel je je? nog bloedverlies gehad??
Stel dat het nou allemaal goed is he bij jou,wanneer zou je dan uitgerekend zijn?
zo pff weer een hak op de tak verhaal van mij he.. Ik merk ook heel erg dat ik met praten en schrijven gewoon niet meer weet wat ik wil zeggen of wat ik wil schijrven echt heel verstrooid
fijne avond nog!
xx
na vorige week donderdag geen bloed verlies meer gehad. Wel heb ik dit weekend wat bruinige afscheiding/slijm gehad.
Mocht dit goed gana dan ben ik half september uitgerekend. Dat zou ik echt graag willen. Mijn oudste wordt in september 4 en dan ben ik met verlof als hij voor het eerst naar school gaat. Heerlijk thuis als hij thuis komt.
Moet eerlijk bekenen dat ik mezelf al voorhou dat het niet goed gaat. Gewoon zelfbescherming.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?