Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Roelie, ik denk aan je

• Pebbles mv 2 boys

Hoe was je echo???

Gr. Daan

• Roelie1

Bedankt meid,

Ben net weer thuis. Ik was heel erg zenuwachtig en er bijna zeker van dat het mis was.

Maar gelukkig, alles zag er super uit. Ik ben nu 11 wk en de baby groeit goed.

Alles zit er al op en aan!!

Volgens de verloskundige komt het bloeden door een wondje in de baarmoedermond, die door inspanning steeds weer open “springt”.

Ik ben weer helemaal blij!!

Hoe is het verder met jouw??

• Pebbles mv 2 boys

Wat fijn voor je, wat een opluchting.

Moet eerlijk bekenen dat ik het best eng vond dat je ging. Je verhaal leekt zo erg op mijn vorige miskraam. Ik hoop dat het andersom is en dat ik op jou lijk en straks ook mooie echo's krijg.

• Roelie1

Ja, was zelf ook erg bang.

Hoop ook heel erg voor jouw dat alles goed gaat, na zoveel ellende, heb je dat toch wel verdiendt!!

Vind het knap van je dat je zo met de goede “zwangeren” meeleeft, terwijl je het zelf heel moeilijk hebt!

• kellebel

dat is nog eens goed nieuws roelie,gefeliciteerd meis echt super!

• dineke

heel fijn voo rje dat het allemaal er goed eruit zag

• pop

Goh, eindelijk weer eens goed nieuws op het forum. Je geeft vele mensen weer hoop met je verhaal. Van harte meid!

• Deb en ukkie

wat ben ik blij voor je zeg pfff….Dat was wel spannend voor je.

ik lees hier nog vaak mee.Heb juli afgelopen jaar een miskraam gehad en daarna gelijk weer zwanger.Nu ruim 25 weken,maar pffff.. wat een onzekerheid,deze zwangerschap heb ik gelukkig geen bloed verloren.Ik hoop dat dat bij jou nou ook eens ophoud.

Gefeliciteerd meid!!

En voor de ander hoop ik natuurlijk dat jullie me allemaal zullen volgen.

Dikke knuffel!!

• Vanes

Hoi Roelie!!!

Gefeliciteerd meid! Wat zal je ‘in de wolken zijn’! Probeer nu een beetje te genieten, als het lukt, want het is echt heel bijzonder!

Dikke X Vanes

• Ingrid

Hoi Roelie,

wat een super goed nieuws meis.

t is je van harte gegunt.

geniet er van.