Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Testen?

• @lie

Vandaag is het 50 dagen geleden na mijn late miskraam. Nog niet ongi. Geen zwangerschapsverschijnselen, maar die heb ik nog nooit gehad voordat ik testte.

Zal ik er morgen maar gewoon een test tegenaan gooien. Moet ik nog wachten. Ik weet het niet.

Wat denken jullie ervan?

Groet, @lie

• Pebbles mv 2 boys

Als je voor je miskraam een normale cyclus had zou ik het doen. Succes.

• @lie

Vanmorgenb getest, maar helaas :(

• pop

Wat vervelend voor je…

Wat heeft de arts iets gezegd over het terugkomen van je menstruatie? 50 dagen lijkt mij al zo lang of mag dat gewoon?

• @lie

50 dagen voelt idd heel erg lang, maar volgens de gyn kon het wel 6 tot 8 weken duren. Maar ik betwijfel of ik volgende week wel ongi ga worden, dat gevoel heb ik niet.

• saskia

Ik ben 6 weken niet ongi geworden….., dus het kan wel. Daarna 2 keurige cyclussen en nu niet ongesteld geworden, maar ook niet zwanger. Het kan dus alle kanten op! Het is heel frustrerend, maar ja…wat doe je eraan? Ik ben vandaag maar met ovulatietesten begonnen, want doordat ik geen menstruatie gehad heb, kan ik mijn eisprong ook niet uitrekenen.

Succes!

Saskia