Zijn hier ook mensen die meerdere miskramen hebben gehad? Ik heb nu 2 miskramen gehad. Hoe is dat voor jullie?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOok hier meerdere miskramen helaas.
Wij zijn ondertussen al op het punt beland dat we niet meer juigen bij een posi test.
Je gaat je op den duur beschermen voor nog een keer een tegenvaller en nog een keer verdriet.
dit komt voor veel mensen heel hard en gevoelloos over,maar je moet.
We laten bewust ook geen vroege echo's meer maken, want na het zien van een kloppend hartje komt de klap wel enorm aan.
Op de een of andere manier hecht je dan toch en de gyn staat ook helemaal achter ons besluit hierin.
Alleen voor onderzoek wordt er om de 2/3 dagen hcg geprikt, want ze willen een beeld van het stadium waarin het fout gaat.
Moet ik er wel bijvertellen dat het in ons geval wel erg vaak foutgaat en dat dit maar heel weinig voorkomt.
4 in totaal waarvan 3 op een rij…..(afgelopen jaar)
tja je gaat zodra je weet dat je zwanger bent ten eerste dit niet meteen rondvertellen, ik wacht tot ik de 13-14 weken ben gepasseerd.
Dus de eerste 3 maanden van de zwangerschap is het geen genieten, telkens als je naar de wc gaat bang zijn dat het opnieuw mis is. En zodra je weer bloedverlies krijgt weet je dat het geen innesteling is, maar opnieuw een miskraam.
Wij hebben onderzoek laten doen (chromosoom) is niks uitgekomen. Gewoon bad luck zoals ze dat noemen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?