wat is beter om het zelf los te laten komen of naar het zieken huis
weet nu een week dat het niet meer leeft en vloei nu ongeveer 2 weken
soms wou ik dat het voor bij was en de andere keer dnek ik beter om af te wachten
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb 2x een miskraam gehad en bij de e is alles spontaan en vanzelf gegaan en de 2e keer heb ik bewus voor een curretage gekozen.
Bij mij was de 1e keer lichamelijk erg zwaar, ik heb 18 uur hevige weeën gehad en heb nadien nog zeker 4 weken bloed verloren en kon 2 weken nadien nog steeds geen lange afstanden lopen vanwege de hevige pijn.
Daarom de 2e keer besloten voor een curretage. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik er toen achter kwam toen ik dacht al ca 11 weken zwanger te zijn en het vruchtje maar 9 weken en 6 dagen was, dus het was toen al een tijdje dood. Ik vond het herstel na de curretage sneller gaan, geen enkel bloedverlies meer (was vooral emotioneel erg fijn) en geen enkele pijn meer gevoeld. Het enige is wel at ik de volledige narcose wat onderschat had, daar ben ik nadien nog wel eg moe van geweest.
Volgens mij is het voor iedereen anders (zowel lichamelijk als emotioneel), probeer zoveel mogelijk naar je gevoel te luisteren.
Heel veel sterkte!
liefs, Nathalie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?