Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pebbles ik denk aan je!

• kellebel

Hoi daan,

Ik lees net in een ander bericht dat je waarschijnlijk vandaag je 3e miskraam gehad hebt.. Wat ontzettend @!#$ zeg :(

Wanneer moet je voor controle??

Ik denk aan je en vind het echt verschrikkelijk voor je!

xx kellebel

• Pebbles mv 2 boys

Gisteren volgens mij alles verloren. Woensdag zou ik een echo krijgen. Ik denk ook wel dat ik even ga. Nu gaan we eerst weer even rust nemen. Ik ben al weken zo duizelig maar in mijn bloed en kwa bloeddruk is daar geen reden voor te achterhalen. Mijn lichaam heeft even zichzelf nodig en even geen zwangerschap meer. Onze grens ligt op 1 april dan gaan we gewoon weer verder.

Hoe is het met jou?

• kellebel

Oh meis ik vind het echt zo rot voor je.. Ga je nu wel onderzoeken laten doen?Je hebt er wel recht op he,en misschien kan je het dan beter een plekje geven. Die duizeligheid herken ik wel een beetje maar je moet ook goed bedenken 3 zwangerschappen in een korte tijd die misgaan dat doet heel wat met je lichaam.Ik vind het heel goed van je dat je je lichaam nu even rust geeft!

Ik heb dinsdag een echo en tevens krijg ik de uitslag van het chromosomenonderzoek, erg spannend dus.. Ik heb een hoop zwangerschapskwaaltjes dus heb er een goed gevoel over maarja dat zegt helemaal niks :(

Nou meis doe een beetje rustig aan en ik spreek je wel weer!

Je kan altijd een berichtje plaatsen als je even wil kletsen ik kijk hier elke dag wel even..

• pop

Jemig meis, wat erg. Ik denk aan je…