Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voel me kl#te

• Pebbles mv 2 boys

Vandaag is het bloeden best heftig. We hadden visite en ik moest echt elke keer even naar het toilet. Ik voel het gewoon aan komen.

Onze relatie heeft echt een duw gekregen van dit alles. Alles komt op het verkeerde moment. Er is al zoveel gebeurd de laatste tijd en nu dit er weer bij. Ik wil gewoon weer positief vooruit kunnen kijken.

Ik denk ook dat ik me morgen en overmorgen maar eens ziek meldt. Na al mijn vorige miskramen zat ik een dag later alweer op mijn werk. Nu moet ik echt eens alles op een rijtje gaan zetten.

Iemand tips voor wat positiviteit!!??

Gr. Daan

• Roelie1

Hoi Daan,

jeetje meis,

ik lees even 2 dagen niet op het PB. Schrik me dood!!

wat vreselijk voor je dat het nu weer mis is gegaan, ik had zo voor je gehoopt dat het nu goed met je ging.

Denk nu goed om jezelf en je lichaam, en neem voldoende rust!!

• pop

Jemig meid, ik wou dat het zo simpel was…

Neem in ieder geval je tijd en ga even nog niet werken, het helpt echt als je de rust neemt alles op een rij te zetten. En voor de rest vrees ik dat jij als geen ander weet hoe het verwerken gaat…

Wat je relatie betreft; laat het even gaan. De emotie is nu natuurlijk erg heftig en daar ga je allebei anders mee om. Doe het allebei op je eigen manier, maar zorg ervoor dat je contact met elkaar houdt, hoe klein ook, desnoods dmv smsjes of briefjes. En als je het aankan, praat er samen dan weer over. De vorige keren zijn jullie er ook uitgekomen! Dus nu kan dat weer!

• kellebel

heej daan,

wat vreselijk @!#$ voor je zeg :( Ik denk aan je en leef echt met je mee!

Het is logisch dat je relatie door deze rotperiode onder druk komt te staan maar probeer vooral te blijven praten.En samen leuke dingen te ondernemen!

Wat bij mij heel erg helpt is dat ik hulp heb gezocht en nu bij een maatschappelijk werkster loop en hier mijn hart kan luchten zodat ik thuis ook wat positiever ben en natuurlijk wat gezelliger!

sterkte meis en we houden contact!

dikke knuffel voor jou!

• Irene mv 1

Wat erg voor je dat je opnieuw een miskraam hebt gekregen!

Heel veel sterkte en inderdaad verstandig om een paar dagen thuis te blijven.

• Deb en ukkie

verschrikkelijk meid,

neem zo veel mogelijk rust!!het is belangrijk alles eens goed een plaatsje te geven,en dat heeft tijd nodig.sterkte!!

• Tes mv Devi

Wat rot voor jullie! Ik weet hoe het voelt als je relatie hierdoor ook veranderd. Mijn man praat er niet over en ik ook. Dus zwijgen we het maar dood. Maar dat helpt niet! We voelen ons er alleen maar vervelender door!

Ik hoop dat je toch nog de kracht kan vinden om aan leuke dingen te denken. (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het!) Ik wens je veel geluk en sterkte en hoop dat jullie hier samen uit komen!!

knuffel tes

• T. mv M.+ ??27-09-08

Echt Kl%te allemaal. Rust goed uit maar ga niet zitten malen hoor.

Blijf praten met je man desnoods met een beetje hulp van iemand van buitenaf.

Hou moed en veel sterkte!!

Tamara

• Vanes

Hoi lieve Daan, ga maar lekker ff uithuilen en op bed liggen!! Wat bij mij heel goed helpt is kijken naar m'n lieve mannetje en flink met hem knuffelen! Tja en volgens mij krijgt elke relatie hier een ‘opdonder’ van. Kom op! Probeer er samen uit te komen want jullie zijn er ook samen aan begonnen! Maar nu eerst maar bijkomen en misschien is erover praten met een buitenstaander geen slecht idee…

Dikke X

• Pebbles mv 2 boys

Geestelijk gaat het alweer een stuk beter. Tussen mijn man en mij ook. Lichamelijk ben ik echt kapot. Gisteren verloor ik echt veel bloed, het stroomde er zo uit. Vandaag ben ik echt heel veel pijn in mijn buik. Voelt echt zwaargekneusd. Morgen zou ik toch een echo hebben dus ik ga maar even naar de VK om te kijken wat er te zien is.

Bedankt voor alle lieve reacties.