Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slecht nieuws :(

• kellebel

Hoi meiden,

vanmorgen bij de gyn geweest voor de uitslag van het chromosomenonderzoek en dit was gelukkig helemaal goed. Daarna een echo gehad en deze was helaas niet goed. We zagen een vruchtzak maar zonder vruchtje erin :( Het kan nu 2 kanten op maar de kans dat dit de goede kant op gaat is heel erg klein aangezien ik as donderdag 7 weken zou moeten zijn,de vruchtzak al behoorlijk groot was en er nergens een zwangerschapsring te zien was en ook geen vruchtje :(

Ik voel me nu echt zo @!#$.. Waarom is het zo oneerlijk,waarom moet het 3 keer fout gaan.. Ik ga er nu ook gewoon uit zelfbescherming vanuit dat het fout gaat want ik wil niet nog een keer zo teleurgesteld worden als vandaag en als allebei die andere keren!

• pop

Niet te geloven zeg. Net nu je er een goed gevoel over had. En nu moet je weer gaan zitten afwachten.

Ik leef met je mee, meid. De wereld kan op zulke momenten wel erg hard en oneerlijk zijn. Denk aan jezelf en doe rustig aan. Sterkte.

• Zo-evy + ? 25-06-2008

jeetje wat een rot nieuws zeg, weet even niet wat ik kan zeggen om je wat op te beuren. Ik zal voor je duimen dat het nog de goede kant op gaat

• dineke

dat is vervelend nieuwas die je weer te horen kreeg het voelt zo oneerlijk van waarom nu wens je ook veel sterkte deze dagen en hoop dat het toch nog goed is

gr dineke

• Pebbles mv 2 boys

Nee meid wat klote voor je. Ik had echt gehoopt dat het voor jou nu wel goed zou zijn. Je mag me altijd mailen. Heel dikke knuffel.

• Roelie1

Nee toch, SH*^@t wat een slecht nieuws allemaal zeg!!

Ik had zo gehoopt dat het in 2008 goed zou gaan….

Heel veel sterkte meid!

knuffel van mij

• Vanes

Wat @#$! allemaal! Sterkte meid! Hopen dat het toch de goede kant op gaat maar bereid je voor op het ergste….

Dikke X

• T. mv M.+ ??27-09-08

echt kl*te! Heel veel sterkte :(