Hai meiden,
Weekje op vakantie geweest en alles weer even bij gelezen, de leuke en minder leuke dingen, ik wens iedereen heel veel sterkte met alles.
Ook ik ben na een miskraam weer zwanger inmiddels 8 weken en maak me gek van de zenuwen. Vlak voor de vakantie (bij 6 weken) een echo gehad en een hartje zien kloppen, dus helemaal in de gloria. Bij mijn miskraam in november heeft er niet eens een hartje geklopt dus voor je gevoel ben je dan toch weer een stukje verder. Op vakantie ook nergens last van gehad en heerlijk kunnen genieten. Maar nu weer in het dagelijkse leven, maak ik me weer gek en ben dood zenuwachtig. Volgende week weer een echo, maar had liever deze week nog een echo gehad, gewoon nog een keer een bevestiging of inderdaad alles nog goed gaat. 2 wkn geleden was ik misselijk, hum nu niet meer. Dan denk ik gelijk weer ohoh……. Jeetje wat kan je je gek maken zeg. Aan de andere kant denk ik, ja is het fout is het fout, de zenuwen kunnen daar verder toch niks aan veranderen, maar ja makkelijk gezegd dan gedaan. Ben blij dat ik in een hoop verhalen hetzelfde leest, heb je toch een beetje steun aan. En nog 4 weken en dan ben ik pas 12 weken, HOE KOM IK DIE 4 WEKEN DOOR!!!!!!!!!!!!! Bedankt voor jullie verhalen. Heerlijk om op deze site je ei een beetje kwijt te kunnen. Het moeilijke is dat ik ook nog is in een huisartsenpraktijk werkt met 4 artsen, ik zou ze elke dag wel lastig willen vallen met mijn vragen, maar die worden ondertussen ook gek van mij! En ik schiet er niks mee op, want hun kunnen mij ook geen zekerheid geven.
Gr. van meissie.