Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik ben zo verdrietig

• PC

Mijn man en ik hebben samen besloten dat we het niet nok een keertje gaan proberen. 4 miskramen is voor mij genoeg. De babyspulletjes staan inmiddels te koop op marktplaats maar ondanks ons besluit ben ik er helemaal kapot van. Dit is de alle foutste beslissing die ik had kunnen nemen maar mijn angst heeft gewonnen.

Liefs PC

• Pebbles mv 2 boys

Wat een moeilijke beslissing. Wij zitten nog op de grens. Ik heb mijn grens nog niet bereikt mijn man twijfelt nog. We hebben onszelf nu tot juli gegeven en daarna houdt het op. Al moet ik zeggen terwijl ik het neerzet dat ik de grens al weer verleg.

Ik kan het me zo goed voorstellen. De angst en het verdriet doet zoveel met je. De beslissing is tegelijk zo moeilijk. Je hebt een grote wens maar hoeveel kan en mag je je zelf aandoen. Moedig hoor en sterkte met het verwerken hiervan.

• kellebel

jeetje wat een moeilijke beslissing zeg.. een groot verschil tussen jullie en mij is dat jullie al een kindje of meerdere kindjes hebben. Ik heb nu 2 miskramen achter de rug en de volgende komt eraan. Maar ik ga door net zo lang tot ik een gezond kindje heb en totdat ik weet wat de oorzaak ervan is..

Hebben jullie beide niet de onderzoeken laten uitvoeren?? en ik heb gelezen dat je bij meerdere miskramen zelfs in aanmerking kan komen voor ivf..

• PC

Hoi Kellebel

Ik kom niet in aanmerking voor ivf. Misschien verwissel je mij met iemand anders. Geeft niks hoor. Wij hebben idd al 3 kindjes. Mijn eerste kindje kwam pas na 5 jaar. Geef dus de moed niet op meisje. Soms duurt het lang en is het een zware weg maar het is de moeite van het vechten wel waard.

Heel veel liefs, PCkellebel schreef:

>

> jeetje wat een moeilijke beslissing zeg.. een groot verschil

> tussen jullie en mij is dat jullie al een kindje of meerdere

> kindjes hebben. Ik heb nu 2 miskramen achter de rug en de

> volgende komt eraan. Maar ik ga door net zo lang tot ik een

> gezond kindje heb en totdat ik weet wat de oorzaak ervan is..

> Hebben jullie beide niet de onderzoeken laten uitvoeren?? en

> ik heb gelezen dat je bij meerdere miskramen zelfs in

> aanmerking kan komen voor ivf..

• dineke

wou je ff moed inspreken een kennis van mij heeft 5 miskramen gehad neit dat ik je dat gun maar daarna toch 2 gezonde jongens gekregen had oook de moed neit opgegeven dus zolang je het nog aan kan het kan toch goed gaan

• Deb en ukkie

wat een moeilijke beslissing hebben jullie genomen.

Heel veel sterkte!!

• Meissie

Meid wat een vreselijke beslissing, maar ik kan me goed voorstellen waarom je deze beslissing heb genomen. Het moet wel leuk en verdraagzaam zijn, en op deze manier is dat het gewoon niet meer. Hoeveel verdriet kan een mens hebben en verdragen. Ik heb tot nu toe maar 1 miskraam gehad, en ben als het goed is nu weer zwanger, maar wij hebben ook gezegd, mocht het nu weer fout gaan, dan is het voor ons klaar. Ik heb al 1 gezonde dochter, en ik ben al een zenuw pees, en ik zou als het nu weer fout gaat, het niet nog een keer op kunnen brengen om zwanger te worden, ik kan daar dan niet meer van genieten, en dan duren 9 mnd wel lang, en ook dat kan nooit goed zijn voor een baby.

Heel heel veel sterkte.

• Irene mv 1

Een miskraam heeft een enorme impact, niet alleen lichamelijk, maar geestelijk nog vele malen erger.

Ik heb inmiddels 4 miskramen achter de rug, waarvan 3 achter elkaar. Je krijgt telkens een enorme klap te verduren en begint bijna bang te worden om weer zwanger te raken omdat je denkt: dit zal ook wel weer fout gaan.

Daarom kan ik het heel goed voorstellen dat ze dat niet meer willen meemaken.