Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bij vk geweest

• Pebbles mv 2 boys

Ik had vandaag en gisteren echt super veel buikpijn. Omdat ik dit de eerste keren niet gehad heb was ik erg bang voor een infectie maar gelukkig alles zag er goed uit. Ik ben het vruchtje al verloren en mijn baarmoeder is nog wel gevuld met bloed/stolsels dus dat moet er nog uit.

In verband met deze 3e miskraam zijn we nu doorverwezen naar de Gyn en daar kunnen we volgende week al terecht. Ben benieuwd. we twijfelen namelijk of we ons wel willen laten onderzoeken (chromosen) omdat we al twee gezonde kinderen hebben. wat kan er dan uitkomen? We zien het wel, ben blij dat we snel mogen komen.

Gr. Daan

• Mieke mv Jan, Kim en Bas

Heb je al bloed geprikt meis?

• Pebbles mv 2 boys

Nee dat ga ik ook na de gyn doen. Vorige week wel gewoon mijn ijzer laten testen en dat was goed.

• kellebel

hej meis,

gelukkig dat er geen infectie zit ofzo en ik denk dat die stolsels vanzelf wel gaan komen hoor.. Goed nieuws zeg dat je nu doorverwezen bent naar de Gyn. Wij hebben het chromosomenonderzoek al na 2 miskramen laten doen en met dit onderzoek gaan ze heel je dna nakijken en checken op evt afwijkingen. Deze afwijkingen kunnen inhouden dat je bijv van 1 chromosoon er 1 teveel hebt en waardoor je kan hebt op een kindje met bijv het downsyndroom,ook kan het dat je 50%kans op een miskraam hebt en dit kunnen ze dus allemaal uit je dna aflezen. Bij ons is er niks uitgekomen en meestal komt er dus niks uit maar ik vind het in ieder geval het proberen waard! Het kost jullie alleen een buisje bloed en 3 maanden geduld. Ook kan je jezelf laten testen op trombose,ik denk dat de gyn ook dit aan je voorsteld. Bij dit onderzoek kijken ze of al je stollingen goed zijn in je lichaam en of je bloed wel dun genoeg is etc als dit niet het geval blijkt te zijn kan je hier medicijnen voor gaan slikken. Op internet kun je nog veel meer hierover vinden,ik kan het niet zo heel goed uitleggen!

Nou meis suc6 en we spreken elkaar weer!

• Pebbles mv 2 boys

Nou dat stolsel is gekomen. Jeetje ik was er helemaal naar van. Ik wilde net even iets uit de auto pakken toen ik iets voelde zakken. De jongste was mee dus die snel weer binnen neergezet en ik naar het toilet. Ik schrok me echt kapot zo groot stolsel was het. Nu begrijp ik de pijn en de krampen wel.

Nu merk ik alleen nog dat het veel van mijn lichaam geeist heeft. Voel me nog slap.