Hoi,
Hoe gaat het met je?
Knuf Daan
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsheej daan,
met mij gaat het mwa. Ik merk wel dat ik deze keer er beter mee om kan gaan dan de vorige keren. Maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik nog goede hoop heb voor dinsdag Heel slecht misschien maar anders kom ik denk de dagen niet door. Mijn gevoel zegt het is gewoon goed,ze hebben niet goed gekeken, maar mijn verstand zegt ga van het slechtste uit.. Heel tegenstrijdig dus.
DOnderdag heb ik de uitslag van mijn hcg gehad en dit was 14000 en dit is vrij hoog en op internet lees ik heel veel verhalen met meiden die een lege vruchtzak hadden met 5/6/7 weken en 1 of 2 weken later zat er opeens wel iets.. Ook de zwangerschapskwaaltjes nemen alleen maar toe..
EN hoe is het met jou? Ben je er al over uit of je het chromosomenonderzoek laat doen?
xx kellebel
Ik hoop echt dat je gevoel gelijk heeft. Als je dit keer weer onderuit gehaalt wordt is er helemaal niet meer over heen te komen. Je gaat er toch van uit dat je intuitie ook een goed beeld geeft. Ik duim voor je.
Na het gesprek met de Gijn besluiten we wat te doen. Ik wil in ieder geval een echo om te kijken of er geen verklevingen en/of vleesbomen zitten. Vandaag hoorde ik ook weer dat een vleesboom bij meerdere echo's bij de VK over het hoofd was gezien.
Nee niet bij mezelf. Ik hoorde gisteren een verhaal dat bij een bevalling het kind er niet uitwilde. Bij de keizersnee bleek dat het kindje met de schouder achter een vleesboom zat. Die vrouw had elke week een echo gehad en daar was het niet op te zien. Ik wil dus eens vragen of dat mij ook zo kan zijn.
Ik kan woensdag naar de Gyn maar dan kan mijn man niet dus ik ga nu de 13e
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?