Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niets te zien op echo

• Suzy mv 2

Dit heb ik afgelopen maandag op het zw.pb geplaatst

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2702&i=431971&t=431971

Nu heb ik sinds maandagnacht buikpijn. Die nacht was het zo erg dat ik dacht dat het een mk zou worden. Maar nee hoor, geen bloed te zien. De buikpijn is intussen gebleven (niet meer zo erg, maar wel continu aanwezig), maar nog steeds geen bloed. Ik denk nog steeds dat het geen goede zwangterschap is, maar ik vind het zo raar dat ik wel buikpijn heb maar geen bloedverlies. Mijn vorige mk werd een curretage, dus ik weet verder ook niet hoe het voelt als je lichaam het vruchtje afstoot. Verder ben ik misselijk (wordt erger). Ik maak me een beetje zorgen over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar aan de andere kant kan dat ook niet want de vk heeft nog expliciet gekeken naar een bbz. En dat was niet het geval. Natuurlijk kan ik bellen naar de vk, maar ik weet rationeel ook wel dat ze nu niets voor me kunnen doen en zonder enorme acute buikpijn kunnen ze er weinig mee, En twee dagen geleden was er op de echo niets te zien, dus dat zal nu nog wel niet veel veranderd zijn. Du wellicht herkent iemand die buikpijn zonder bloedverlies als een dreigende/beginnende mk en ben ik weer gerustgesteld. Je gaat jezelf ook vanalles in je hoofd halen (en alle info op internet draagt daar natuurlijk ook nog zijn steentje aan bij….).

Veel liefs, Suzy

• kellebel

hej suzy,

Ik begrijp precies hoe je je voelt.Ik heb 2 keer een miskraam gehad 1e keer lege vruchtzak en een curretage gehad.Had totaal geen buikkrampen deze keer.

De 2e keer waren we eerst te vroeg met een echo maken. week later zat er wel iets maar iets wat nog erg klein was. Toch nog even afwachten dus kreeg toen ook krampen,krampen namen af na een week verloor ik het eerste bloed,dit stopte en na ongeveer 5 dagen kreeg ik onwijze krampen/weeen en toen is na een paar uur de miskraam eruit gekomen. Het kan dus nog wel even duren voordat het opgang komt.

Maar met mijn huidige zwangerschap heb ik een week tevroeg een echo gehad,waar dus nog niks op te zien was, De gyn ging al uit van een miskraam,ik had een beetje zeurende buikpijn maar toch heb ik gister een kloppend hartje en een goede zwangerschap gezien!

Ik wil dus zeggen dat het alle kanten nog op kan en al helemaal als de zwangerschapsverschijnselen niet afnemen..

Zagen ze wel een vruchtzak op de echo?

Nou heel veel sterkte en ik duim voor je!

• Suzy mv 2

Bedankt voor je reactie, helaas zagen ze zelfs geen vruchtzak. En het vreemde is, ik heb vandaag voor het eerst overgegeven van de misselijkheid. Mijn baarmoeder was nog bijna helemaal plat, alleen een hele kleine opening (zonder iets erin). Ook de opening was niet de vorm zoals het zou moeten zijn. Wat duurt het afwachten lang!

• kellebel

Heb je al HCG geprikt?? En hoever zou je zijn?

• Suzy mv 2

Nee geen HCG geprikt. Ik zou minimaal 6.4 weken moeten zijn afgelopen maandag. Waarom zouden ze HCG prikken?

• kellebel

daar zou ik wel achteraan gaan hoor.. Aan je bloed kunnen ze zien hoeveel zwangerschapshormoon er in je lichaam aanwezig is

• Suzy mv 2

wat is het voordeel dat te weten? ik heb onlangs nog een test gedaan en die was superpositief.

• Roelie1

Hoi Suzy,

ik weet wel dat je van de krampen die bij een MK horen, heel erg misselijk kan worden. Werd mij door de gyn. verteld…….

• Ingrid

ik had bij mijn miskraam ook een hele duidelijke test. Omdat het al 2 keer eerder was misgegaan heb ik in totaal wel 8 testen gedaan om te kijken of ik niet droomde.

Die testen gaven allemaal aan dat ik echt zwanger was en heel duidelijk ook nog.

Echter had ik bij de echo ook de pech dat ze niks zagen.

De hcg waardes toonde wel aan dat iok zwanger was maar de waardes waren wel heel erg laag, ondanks die duidelijke testen.

Helaas is het toch een misrkaam geworden. Bij onze dochter precies hetzelfde. testen waren goed maar bij de eerste echo konden ze ook niks zien en had ik ook bloed verlies.

Zo zie je het kan alle kanten op.

Ik hoop heel erg voor je dat het de goede kant op gaat.

liefs ingrid