Dit heb ik afgelopen maandag op het zw.pb geplaatst
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2702&i=431971&t=431971
Nu heb ik sinds maandagnacht buikpijn. Die nacht was het zo erg dat ik dacht dat het een mk zou worden. Maar nee hoor, geen bloed te zien. De buikpijn is intussen gebleven (niet meer zo erg, maar wel continu aanwezig), maar nog steeds geen bloed. Ik denk nog steeds dat het geen goede zwangterschap is, maar ik vind het zo raar dat ik wel buikpijn heb maar geen bloedverlies. Mijn vorige mk werd een curretage, dus ik weet verder ook niet hoe het voelt als je lichaam het vruchtje afstoot. Verder ben ik misselijk (wordt erger). Ik maak me een beetje zorgen over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar aan de andere kant kan dat ook niet want de vk heeft nog expliciet gekeken naar een bbz. En dat was niet het geval. Natuurlijk kan ik bellen naar de vk, maar ik weet rationeel ook wel dat ze nu niets voor me kunnen doen en zonder enorme acute buikpijn kunnen ze er weinig mee, En twee dagen geleden was er op de echo niets te zien, dus dat zal nu nog wel niet veel veranderd zijn. Du wellicht herkent iemand die buikpijn zonder bloedverlies als een dreigende/beginnende mk en ben ik weer gerustgesteld. Je gaat jezelf ook vanalles in je hoofd halen (en alle info op internet draagt daar natuurlijk ook nog zijn steentje aan bij….).
Veel liefs, Suzy