Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

volgende week cuuretage

• dineke

ben van daag weer bij de gyn geweest de tabletten hebben nog niks gedaan het vruchtje zat er nog

vrijdag weet ik nu al 3 weken dat het niet meer leeft en nu nog een week wachten op cuuretage

hoop dat het nog loskomt voor volgnede week woensdag

wel moeilijk om het al zo lang te weten en het komt niet van zelf los

zie er ook erg tegen op

groetjes dineke

• kellebel

Jeetje wat een gedoe allemaal he! Balen ook zeg dat die tabletten niet aangeslagen zijn en dat het waarschijnlijk toch een curetage gaat worden :(

Ik duim voor je dat het alsnog vanzelf los gaat komen,want dit is natuurlijk voor je verwerking veel beter!

Dikke knuffel voor jou!

• Suzy mv 2

Mij is de curretage heel erg meegevallen. Ik was nog nooit geopereerd en onder narcose geweest. Ik mocht ook kiezen voor narcose of plaatselijke verdoving (al dan niet met een versuffend middel). De begeleiding rond de operatiekamer was top. Ze leefden met me mee, bleven bij me totdat ik aan de beurt was en lieten me niet merken dat het eigenlijk lopende bandwerk was die dag met curretages. Later begreep ik nl. van mijn vriend dat de hele gang van de dagopnames vol lag met vrouwen die een curretage kregen (en dus wachtende mannen). Ook de pijn daarna en het bloedverlies viel heel erg mee. Ik was rond 11.00 aan de beurt en rond 17.00 was ik weer thuis. Die dag was last van mijn buim natuurlijk en van een opgeblazen buik. De dag daarna was ik alweer op de been (het was zaterdag dus wel fijn thuis) en pas 's avonds kreeg ik weer last. Aangzien ik die maandag vrij had ben ik dinsdag -zonder enige klachten- weer aan het werk gegaan. Ook mijn cyclus was meteen weer prima. Ik werd maar een week later weer ongesteld dan normaal. Ook mochten wij meteen na de curretage weer voor een nieuwe zwangerschap gaan. We hoefden dus niet eens een maand te wachten.

Heel erg veel sterkte!

• Pebbles mv 2 boys

Balen zeg dat die pillen niet helpen en dat je n nog een week moet wachten. Ik had bij mijn laatste miskraam heel erg het gevoel dat er iets zat te rotten in mijn lijf. Ik wist gewoon dat het niet goed zat maar het kwam er maar niet uit. Ik voelde me echt vies. Ik hoop dat het bij jou alsnog doorzet.

• kellebel

Ik vond de curetage ook erg meevallen alleen het verwerkingsproces achteraf valt me erg tegen..

• Suzy mv 2

Ik moet zeggen dat ik niet het idee heb dat het verwerken moeilijker was door de curretage. In tegendeel. Het was echt mijn keuze om voor een curretage te gaan ipv nog langer te wachten. Het voelde als een opluchting dat het einde in zicht was toen de afspraak stond. Nu merk ik weer dat ik het afwachten vreselijk vind. Als ik 100% zeker zou weten dat mijn huidige zwangerschap mis is, zo ik nog liever vandaag worden gecurreteerd dan morgen (bij wijze van spreke). Pas dan kan ik het hoofdstuk sluiten en doorgaan met mijn dagelijkse leven.

• dineke

ik heb ook het gevoel dat ik het pas kan afsluiten na de cuuretage en dan kan ik weer verder met mijn leven nu ben ik er veel mee bezig wanneer laat het los

hoop dat he tmij ook zo vergaat als bij jou maar weet wel dat het niet voor iedereen het zlefde geld