Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gesprek Gyn gehad

• Pebbles mv 2 boys

Het was echt een standaard gesprek, bla bla uw heeft al twee gezonde kinderen, bla bla bal we kunnen testen op trombose, ijzer, suiker enz. bla bla bla ook een chromosenonderzoek, duurt 18 weken. bla bla bla. En binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Ooh ja mevrouw u hoeft niet te wachten met weer zwanger worden.

Gelijk maar even naar het lab. Jeetje had iemand mij hier kunnen waarschuwen. 14 buisjes namen ze af. Ik had alleen maar een ontbijtkoekje op. wel goed want eigenlijk moest ik nuchter zijn maar ik voelde me even iets minder na de afname. Ben natuurlijk ook nog aan het herstellen van de miskraam vorige week. Nu een maand wachten voor het bloedonderzoek.

Gr. Daan

• Suzy mv 2

Heb je wel een goed gevoel overgehouden aan het gesprek? 14 buisjes!? Jeetje, alleen van het idee al wordt ik onwel.

Hoe gaat het met je twee knullen?

• kellebel

Ahh ik had je wel kunnen waarschuwen ja want het waren aardig wat buisjes bloed.,

Vond je het vervelend dat het zo een standaard gesprek was? Ben je nu toch alleen gegaan want je man kon niet toch?

Nou meis heel veel sterkte en we spreken elkaar weer!

dikke knuffel

• Pebbles mv 2 boys

Ik had ook niet veel het gesprek verwacht. Ik heb mijn vragen kunnen stellen. Ik wilde nogmaals horen dat als er verklevingen of vleesbomen waren dat dit wel op de echo zichtbaar geweest zou zijn, en ook de gyn vertelde dat dit dan wel te zien zou zijn geweest. Ook uit het bloed en de chromosen verwacht ik weinig.

Voorlopig ga ik even aan mijn eigen lijf denken. Moet ook eerlijk bekenen dat ik erg bang ben om weer zwanger te worden. Mijn wens zit achter die angst verdrukt. We gaan eerst maar eens kijken hoe we ons over een tijdje voelen.

Suzy, met mijn jongens gaat het uitstekend. Zij maken echt elke dag goed. Kan me ook echt voorstellen als dit je overkomt en je hebt nog geen kinderen dat het dan allemaal heel anders ligt. Ik ben reuze gelukkig met mijn mannen en dat maakt het verdriet dragelijk.

• Ingrid

hoi meis,

ben even niet geweest ivm vakantie. Even onze zinnen verzetten.

lees dat je je gesprek hebt gehad.

Valt wel moeilijk he ondanks dat je twee gezeonde kindjes hebt.

Ik heb het idee dat het voor buitenstaanders allemaal makkelijker is dan als het je zelf over komt.

In ieder geval sterkte en de angst zal hopelijk minder worden ( voor ons allemaal)

Liefs ingrid