nou we hebben de uitslag van de controle van het vruchtje .
Ik moest twee weken geleden bellen op de dag dat we mety vakantie gingen dus vandaar dat ik niet meer had gereageerd.
t is vette pech en dat werd me ook zo verteld.
T lag weer in de aanleg van de baby en verder konden ze niks vertellen.
Aan de hand van een tabel hebben ze gekeken hoeveel kans er nu zou zijn bij een volgende en dat schatten ze op 5%.
Er werd ook even meegedeeld dat ik eventueel wel testen mocht laten doen maar dat er toch niet altijd iets uitkomt en aangezien we al een gezond kindje hebben ik best in staat moest zijn om nog een kindje te krijgen.
Ik heb nog geen 6 minuten aan de lijn gehangen en toen was het prettige dag mevrouw.
De hele dag liep ik met een rothumeur van de zenuwen en de uitslag was zo gegeven. Ergens zijn we heel blij dat er niks ernstig is gevonden en aan de andere kant is mijn angst heel erg groot dat het straks weer mis gaat.
Weten jullie eigenlijk na wat voor periode je weer ongesteld word.
Ik was bij de andere keren gewoon na 4 weken weer maar nu is dat ondertussen al bijna 6 weken.
Ik heb het idee dat ik een hele gezwollen buik heb maar op de echo's was niks meer te zien.
Als die buik blijft aanhouden ga ik toch maar naar de huisarts of is dat normaal.
knuffels ingrid