Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beetje bloed

• susan

hallo,

heb sinds gister een beetje bloed bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest, ben nu 5 weken zwanger! vandaag weer hetzelfde maar geen buikpijn ofzo net had ik ook soort slijm met wat rozig erdoor… moet ik me ongerust gaan maken??

liefs susan

• Roelie1

he Susan,

vervelend dat “bloedverlies” ik weet er alles van.

Wil je graag geruststellen, maar het kan beide kanten opgaan……

Bij de vorige zwangerschap ook steeds roze afscheiding gehad, werd een MK.

Nu bij deze zwangerschap ook een paar keer bloedverlies gehad, en nu 14 wk zwanger!

• Irene mv 1

Hoi,

Het wordt afwachten voor je. Bloedverlies hoeft niet perse een miskraam te betekenen. Je hoeft ook niet meteen krampen te hebben, meestal begint een paar dagen voor de miskraam het bloedverlies (helaas spreek ook ik uit ervaring).

Heel veel sterkte met afwachten, helaas kan je momenteel niet veel meer doen.

En hopelijk is alles oke!

• Pebbles mv 2 boys

Klote zeg, dat worden spannende weken.

Mijn verhaal is niet rooskleurig. Mijn 1e miskraam begon ook met wat bloed afvegen. Toen was het twee weken stil en toen begon het weer. Helaas eindigde het een week later (na een goede echo) in een miskraam.

• pop

Ook ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar bij mij begon het net zo. Pas na twee weken af en toe een beetje bloedverlies, kwamen de krampen en kreeg ik een miskraam bij 10 weken. Je kunt niets anders doen dan afwachten. En we weten allemaal hoe erg dat is. Maar blijf positief denken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Sterkte meid.

• Suzy mv 2

Ik wil je ook niet ongerust maken, maar wel een eerlijk verhaal vertellen. Ik heb dat ook gehad. Meer dan roze afscheiding was het niet. Ik heb toen gebeld met de ha en het voorgelegd.Zij vertelde me dat ik 50% kans zou hebben dat het mis ging (of goed zou gaan). Ik kreeg een vroede echo en helaas bleek het vruchtje niet meer te leven. Ik heb nooit buikpijn gehad.

Het blijft afwachten. Ik zou je vk of je ha bellen en het voorleggen. Dan mag je over een week of twee voor een vroege echo komen en die zal je duidelijkheid geven.

Vee succes met afwachten.