Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slapen

• johanne

Hoi hoi,

Anderhalve week geleden heb ik een miskraam gehad. Ik was nog maar 7 weken zwanger en een dag voor de eerste afspraak bij de verloskundige ging het mis.

Alle verhalen die ik hier lees zijn zo herkenbaar!!!!

Alleen sinds mijn miskraam ben ik bang om te gaan slapen. Ligt mijn vriend naast me dan is er niks aan de hand en ben ik zo in dromenland.

Maar moet ik alleen naar bed dan gaat het mis. Ik lig alleen maar te draaien en val pas in slaap als mijn vriend naar bed komt of als ik zo moe ben dat mijn ogen dichtvallen. Ik begin dus ook langzamerhand een beetje oververmoeid te raken.

Ik vraag me dus af of anderen hier ook last van hebben (gehad) ??

En ben benieuwd wat jullie dan hebben gedaan om hier overheen te komen.

Groetjes Jo

• Suzy mv 2

Nee, ik herken het niet. Ik heb alleen de nacht nadat ik heb gehoord dat het mis was bijna niet geslapen van alle emoties. Maar later niet meer.

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb daar al de drie de keren geen last van gehad. Anders even contact opnemen met je huisarts?

• Tes mv Devi

Misschien lig je te veel te malen in bed. Ik heb sinds mijn miskramen ook wel moeite om ‘alleen’ in slaap te komen maar dat komt doordat ik me warm en geborgen voel als mijn man naast me ligt. Dan voel ik me niet zo alleen en val ik snel in slaap. Misschien kun je een lekker warm bad/douche nemen voor je naar bed gaat of iets homeopatisch rustgevend slikken. (is maar een idee'tje hoor??!!)

• johanne

Bedankt voor de tip …. ik ga het eens proberen wie weet helpt het!!:)

• Ingrid

ik heb er de eerste paar dagen last van gehad dat ik niet kon slapen. Maar dat had er meer mee te maken denk ik dat ik snachts blijf malen. na een paar dagen was het weer weg toen ik het een beetje een plekje kon geven.Ik heb een hoop muntthee gedronken snacht. Lekker warm dan sliep ik een beetje.

T kalmeerde me een beetje. Wie weet helpt het.