Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat heb ik nou?

• pop

Misschien is het niks, maar ik vind het wel vreemd…

5 mnd geleden MK gehad, sindsdien weer druk aan het klussen. Wordt zeer regelmatig ongesteld, als een klok! Zit nu middenin mijn eisprong. En wat gebeurt er? Bloedverlies… Niet veel, maar wel helder bloed met een beetje slijm.

Direct paniek bij mij natuurlijk maar mijn man stelde me gerust door te zeggen dat het gewoon nog geen MK kan zijn. Ik heb immers net mijn eisprong. De grote vraag is alleen wat is het dan wel? We hadden niet vlak daarvoor geklust dus een gesprongen ader lijkt me niet logisch, het zat ook diep net zoals wanneer je ongi bent. Het gekke is dat bloeden ook weer zo over was en niet meer terug is gekomen.

Herkent iemand dit? Ik snap er helemaal niks van…

• Deb en ukkie

ik herken het niet echt,maar lees wel eens over mensen die een innestelingsbloeding hebben gehad.Weet je zeker dat je midden in je eisprong zat??

Anders kan het misschien een innesteling zijn geweest?

• pop

Dat zou geweldig zijn! Maar ik durf het niet te hopen. De ovulatietest (toch maar weer gaan gebruiken na berichten op dit prikbord…) gaf voor de derde dag aan dat ik in mijn eisprongperiode zat. Hoe snel is zo'n innestelingsbloeding?

• Suzy mv 2

Ik heb wel eens gelezen dat in somige gevallen een eisprong voor wat bloedverlies kan zorgen.

• @lie

Ik herken het wel! Alleen heb ik donkerbruin bloedverlies en moet mijn eisprong nog komen (denk ik) over ongeveer 3 dagen!

Wat het is weet ik niet. Ik heb al zitten googlen, maar ik weet het niet. Ik heb besloten om me er maar niet al te druk over te maken.

• PC

Ik heb een ovulatiebloeding gehad. Ook ik had helder rood bloedverlies met slijm. En ik schrok me rot. Als ik jou verhaal zo lees dan hebben wij hetzelfde gehad.

PC

• pop

Dank voor jullie reacties en tips. Ik denk dat het inderdaad een ovulatiebloeding is geweest, ook al heb ik dat nooit eerder gehad. De schrik is inmiddels wel weg, maar ik blijf het vreemd vinden dat zoiets ineens gebeurt…