Wat ik nu heb? Ik snap er niks meer van.
31 december heb ik een miskraam gehad. In de weken daarna steeds naar het ziekenhuis geweest om hcg te laten prikken om te kijken of dat verdween. Echo's gehad maar niks meer op de te zien. Hcg waardes waren ook giga aan het dalen en de laatste bloedtest bijna negatief. T kwam erop neer dat ik niet meer zwanger was tot mijn grote verdriet.
Morgen is het 8 weken geleden dat ik de miskraam kreeg. Echter de andere 2 keer was ik na 4 weken alweer ongesteld. Ik had me voor ogen gehouden de afgelopen weken dat ik door het verdriet niet ongesteld zou zijn. Nu heb ik vrijdagavond er toch maar een test tegenaan gegooid en die geeft 2 hele duidelijke strepen. ZWANGER. De test van predictor geeft het in het woord weer Zwanger.
Ik weet het niet meer hoor. Ergens ben ik helemaal gek van blijschap en aan de andere kan hebt ik iets van ja maar straks mag het weer niet bij me blijven.
Ik was er abslouut niet op voorbereid, ik ben voorzichtig blij.
Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat ikw el eens zwanger kon zijn.
Toch ben ik blij maar ook heel heel erg bang. IK heb vrijdagavond ook nog even de v.k. gebeld want daar had ik nog steeds contact mee iv,m uitslag van het ziekenhuis en we kunnen het goed vinden dat scheelt. T stomme is dat ze wel blijer leek dan ik. Ze gaat maandag het ziekenhuis bellen voor een echo om te kijken hoe ver ik ben.
Ergens wil ik dat helemaal nog niet. Laat me maar lekker alleen zijn met mijn kleintje. Aan de andere kant wil ik dolgraag weten hoever ik nu dan ben.
Heeft iemand van jullie een idee hoe je dat moet bereken? IK ben niet eens ongesteld geweest na de miskraam.
of dat kwaad kan heb ik gelijk nagevraagd bij de v,k, en volgens haar niet. Mijn lijf schijnt er dan gewoon alweer aan toe te zijn. T enige wat daaraan vervelend was is dat ze nu niet precies kunnen zien wanneer ik zwanger ben geworden, maar dats chijn took geen probleem t ezijn als het kindje goed groeit.
Ik ben wel vergeten te vragen hoe ik nu de uitgerekende datum moest berekenen.
Overal op het internet vind je bereken de datum, maar nergens kan ik iets vinden na een miskraam.
nou t is weer een heel verhaal. Ik moet het even kwijt.
lliefs van een voorzichtig blije ingrid