om half 12 moet ik in het ziekenhuis wezen. Ik ben echt wel een beetje benauwd hoor.
IK wil het zo graag en wil niet weer teleurgesteld worden met de woorden helaas mevrouw we zien niets of helaas dit word een miskraam.
Ergens denk ik nee dat word het niet want mijn dochtertje is ook gewoon en gezond geboren. Maar aan de andere kant ik vind het zo vreselijke eng.
De testen wijzen echt super uit dat ik weer zwanger ben. De strepen kunnen niey duidelijker dus hopen dan maar dat alles goed is en dat ze kunnen zien hoe ver ik ben. Als ik nu kijk en met de laatste zwangerschap dan heb ik nu toch wel meer last van kwaaltjes. Mijn borsten zijn aan het irriteren, urine is ook anders enik heb het idee dat mijn buik niet meer strak is.Misselijk af en toe maar gelukkig niet altijd. Ik heb dus echt wel het idee dat ik zwanger ben.
Mijn man moet vrijdag werken, dus mijn moeder gaat met me mee. Ik wil nooit meer alleen zoiets doen. De laatste keer in december met de miskraam was ik alleen nou dat wil je niet. Mijn wereld storte helemaal in en ik was moederziel alleen.
Moeders gaat dus mee en laten we hopen dat alles goed is en dat we goed nieuws krijgen.
En dat we dan een beetje de angst kunnen loslaten want die regeert wel in mijn lijf.
Liefs ingrid