Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dipje

• PC

Ik ben niet ongi geworden maar de testen zijn negatief. Ik heb al 2x getest.

Eerts hadden we besloten om het niet nog een keertje te proberen. Ik wist dat dat een foute beslissing was en na 14 dagen huilen vond ook mijn man dat we er nog een keertje voor moesten gaan. Het probleem is nu echter wel dat ik me erg ongelukkig voel. Ik vraag me af of een zwangerschap blijdschap zal schenken of alleen maar angst. Op dit moment voel ik me erg ongelukkig en doordat ik iedere keer zo moe en misselijk ben voel ik me maar slapjes. Ik durf haast geen thee te drinken voordat ik ergens heen moet want dan kom ik niet meer van de wc af. Zelfs midden in de nacht zit ik regelmatig op de wc. Ik wou maar dat ik weer een nachtje gewoon door kon slapen. Als ik dan toch niet zwanger ben waarom dan al die verschijnselen? Is dat omdat ik het te graag wil? Herkent iemand van jullie dit? Kan je jezelf zo voor de gek houden dat je zwangerschapsverschijnselen krijgt?

Liefs Petra

• pop

Jeetje Petra, ik heb hier geen ervaring mee maar heb er wel eens over gehoord. Je kunt schijnzwanger blijven na miskraam waardoor je lijf daadwerkelijk als zwanger aanvoelt. Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar het komt er op neer dat je hoofd je lijf beinvloedt. Ik hoop echt voor je dat dit niet het geval is en je gewoon nog een dosis hormonen in je lijf hebt van de verkeerd afgelopen zwangerschap. Heel veel sterkte meid…

• Pebbles mv 2 boys

Rot zeg dat je in een dip zit. Het is ook zo'n heftig iets als je een miskraam meemaakt. Je lichaam en je geest maken je gek.

Heel veel sterkte. Misschien moet je je laten testen op blaasontsteking. Dan kan je in ieder geval dat soort dingen uitsluiten.