Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

echo gehad

• Ingrid

hoi meiden,

we hebben vandaag de echo gehad om te kijken hoe het er vanbinnen aan toe was. Aangezien de testen positief wijzen en ik niet meer ongesteld ben geweest wisten we niet hoe of wat.

Ik was echt stiknerveus. Echt vreselijk. Alles bleef maar door mijn hoofd spoken van de vorige keer.Gelukkig was dat vrouwtje wat de echo moest doen heel erg aardig. Eerst op mijn buik. Daar kon ze wel wat zien, maar om het duidelijker te zien toch maar een inwendige echo. Nou ik liep me gelijk op te vreten, maar dat was niet nodig want het zag er volgens haar goed uit.

Nou ik kon wel huilen toen we het hartje zagen kloppen. Ik was zo vreselijk blij.

Ik ben inmiddels 6 1/2 week zwanger kon ze zien. Dus we zijn ons punt in ieder geval voorbij dat het steeds mis ging. T kan altijd maar ze zei dat het meerendeels nu toch wel goed blijft gaan als het hartje klopt en dat ik daar nu maar vanuit moest gaan.

LAten we hopen dat alles nu goed blijft gaan.

Ik hoop dat voor jullie allemaal dat speciale gevoel heel snel gaat komen want ik gun het jullie allemaal heel erg.

Dank jullie wel dat jullie allemaal met me meegeleefd hebben de afgelopen tijd.

Heel veel liefs Ingrid

• Pebbles mv 2 boys

Gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van.

• Tes mv Devi

Wat fijn voor je!!! lekker genieten nu!!

• kellebel

gefeliciteerd meis,geweldig nieuws! Probeer ervan te genieten he!

• dineke

gefeliciteerd!!!

• PC

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk joh dat je het hartje heb zien kloppen. Nou….ik kan me wel indenken dat je nerveus was voor de echo. Ik hoop dat alles goed gaat. Geniet maar lekker van je zwangerschap.

Liefs Petra

• ~ Moksi M2B 12/07/08~

Hi meis!

Goed nieuws! Probeer te genieten, maar ik kan je onzekerheid ook goed begrijpen hoor.

Liefs!