Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe weet je nu of t de vrucht was...

• Karin

wat er uit gekomen is…vraag ik me af…

Afgelopen maandag kregen we bij de verloskundige te horen dat ons kindje met 8,5 week is gestopt met leven(was toen zo'n 11,5 week zwanger).

Heel verdrietig natuurlijk zoals veel van jullie weten.Maar nu moet ik tot woensdag wachten of t vanzelf komt en anders wordt ik doorverwezen.

Ik heb bloedverlies en ook stolsels er bij enzo.Nu verloor ik do.op vrij. nacht een hele grote stolsel(sorry..klinkt zo ranzig),waarvan ik dacht dat t misschien de vrucht wel was.Maar had er helemaal geen pijn bij.Nu heb ik sinds vandaag zo'n pijn wat echt wel weeen lijken…nog steeds bloedverlies natuurlijk en kleine stolseltjes…zou de vrucht er nog zitten???pfff wat lastig zeg!

• Pebbles mv 2 boys

Het verliezen van de vrucht ging bij mij steeds gepaard met krampen/weeen. Bij mijn 1e miskraam moest ik ze echt wegzuchten. Het kan best dat je nu pas het vruchtje gaat verliezen. Probeer in het toilet te kijken of je het kan zien. Bij mijn 1e twee miskramen ook steeds rond de 8/9 weken zag je echt een vruchtje, een klein kindje met armen en benen.

Heel veel sterkte.

• Karin

wat ik van de week zag,was best groot,maar helemaal bebloed,ik dacht dat het daar dan wel ín'zou zitten zeg maar..dat er een hulsje om heen zou zitten.Nou ik wacht t nog maar af tot de echo woensdag en dan kan ze me vast vertellen bij de vk of het het kindje wel of niet was.En inderdaad..misschien moet het nog wel komen dan.

Bah,dit is niet leuk zo he?Als het allemaal dan maar weg is kun je het tenminste ook afsluiten!

• Irene mv 1

Bij mijn 3e miskraam vorig jaar was de vrucht zo groot als een vuist ongeveer. Ik was bijna 11 weken zwanger en was ongeveer de grootte van 9 weken.

Ik verloor heel veel stolsels, maar na een echo bleek de vrucht er nog steeds te zitten. Met pillen hebben we toen de miskraam opgewekt.

• Zo-evy + ? 25-06-2008

Bij mijn miskraammet 9 weken heb ik eerst bloes verloren, toen 3 dagen weeën gehad, uiteindelijk een soort bal verloren wat zo groot was als een tennisbal. Ik heb het opgevangen in een bakje van de chinees. Volgens de gyn was dit een complete miskraam, tijds de echo was me baarmoeder ook schoon.

• Karin

bedankt voor jullie reactie!Ik denk dat ik het zondag echt verloren ben…had ook heftige weeen en veel bloed en inderdaad ‘de bal’waar jij het ook over had.Alle krampen zijn nu weg…alleen wat bloedverlies nog.Morgen heb ik een echo om te kijken of het schoon is.